لرستان؛

تأکید فرمانده انتظامی بر ضرورت کنترل نظم و انضباط کلانتری‌ها

فرمانده انتظامی خرم‌آباد بر ضرورت کنترل نظم و انضباط کلانتری‌ها در شهر خرم‌آباد تاکید کرد.

تأکید فرمانده انتظامی بر ضرورت کنترل نظم و انضباط کلانتری‌ها
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از لرستان؛ حسین نجفی صبح امروز در جمع کارکنان انتظامی شهرستان خرم‌آباد ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به منظور کاهش جرائم در این شهرستان اظهار کرد: طی یک ماه گذشته تاکنون نیروی انتظامی خرم‌آباد با کاهش 18 درصدی جرائم روبه‌رو بوده که بر همین اساس ما از همه کارکنان انتظامی کلانتری‌هایی که کمترین جرائم را داشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه پلیس‌های تخصصی کلانتری‌های شهرستان باید تقویت شوند، گفت: یکی از پلیس‌هایی که می‌تواند به کلانتری‌ها کمک بسیار زیادی در کاهش جرایم مختلف داشته باشد، پلیس‌های تخصصی است که به همین منظور تقویت این نیروها را یکی از اولویت‌های اصلی ما است.

نجفی یادآور شد: نیروی‌های انتظامی به خصوص فرمانده‌هان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها باید الگویی برای سایر مردم و به ویژه کارکنان زیرمجموعه خود باشند، به همین منظور با کسانی که نتوانند، قوانین انتظامی را به خوبی عمل کنند، برخورد لازم صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان اینکه یکی از اولویت ‌اساسی ما در سطح شهرستان خرم‌آباد جمع‌آوری معتادان تابلو و پاک‌سازی مناطق شهر آلوده است، اظهار کرد: در این زمینه هر کدام از کلانتری‌ها کوتاهی کنند، برای ما قابل قبول نیست و فرماندهان کلانتری‌های که در این زمینه اعلام کمک و حمایت داشته باشند، تمام امکانات برای آنها در نظر می‌گیریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه ما در زمینه دستگیری مجرمان سابقه‌دار و متهمان تحت تعقیب که خطری دوباره برای جامعه محسوب می‌شوند، موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم و باید در زمینه دستگیری و شناسایی آنها غفلت نکنیم.

نجفی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ما رسیدگی به موقع مأموران و گشت‌های 110 بر سر صحنه‌های درگیری است، افزود: در این زمینه برنامه‌های زیادی را در نظر داریم.

 انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.