مصوبه ارزنده ،دولت امیدی برای تولیدکنندگان شیر

مدیر عامل شرکت تعاونی دامداران و کشاورزان وحدت اصفهان از رونق دوباره در بازار فرآورده‌های لبنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مهندس نصرالهی مدیر عامل شرکت تعاونی دامداران و کشاورزان وحدت اصفهان گفت: زمانی که دامداران و تولید کنندگان صنایع لبنی در ناامیدی و رکود بسر می‌بردند و به سختی هزینه‌های خود را تامین می‌کردند، با اقدام به موقع هیات وزیران و درک تولیدکنندگان امیدی دوباره در دامداران به وجود آمد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه ،صندوق غیردولتی با عضویت همه ذینفعان و حمایت دولت به منظور تقویت بنیه مالی تولید کنندگان تشکیل و سامانه بازار شیر نیز جهت تسهیل در گردش جریان وجوه کالا به وجود می‌آید.

نصرالهی با بیان اینکه اجرای به موقع و صحیح این مصوبه موجب تامین بخشی از نقدینگی مورد نیاز تولید کنندگان می‌شود،تصریح کرد: رفع مشکلات ،برقراری ارتباط کارآمد بین حلقه‌های تولید ،تبدیل و عرضه شیر و فرآورده‌های آن رونقی دوباره در صنعت شیر ایجاد می‌کند.
مدیر عامل شرکت تعاونی دامداران و کشاورزان وحدت اصفهان افزود: بر اساس این مصوبه مبلغ چهار هزار و 500 میلیارد ریال از سوی دولت تامین می‌شود که اگر با سرمایه فعالان این صنعت تلفیق شود، تا بیش از دو برابر مبلغ فوق ، سرمایه در اختیار صندوق قرار می‌گیرد که بخش عمده‌ای از نقدینگی مورد نیاز را تامین می‌کند.

وی با اشاره به تداوم توزیع شیر رایگان در مدارس و پیش‌بینی حداقل سرانه یک کیلوگرم پنیر در سبد خانوارهای تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد:این امر در رونق تولید صنعت شیر تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.