واکنش نایب رئیس فدراسیون فوتبال به انتشار قراردادها

کفاشیان: با قدرت به همکاری خود با جیووا ادامه می دهیم!

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لباس های جیووا کیفیت خوبی دارد و هیچ بحثی برای فسخ قرارداد با این شرکت مطرح نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کفاشیان درباره حاشیه های مربوط به قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت تولید کننده لباس های تیم ملی گفت: جیووا شرکت معتبری است و ما حدود هشت ماه برای انتخاب این شرکت جهت تولید لباس های تیم های ملی فوتبال کشورمان وقت گذاشتیم.

وی افزود: لباس های این شرکت از کیفیت خوبی برخوردار است. تاکنون هیچ بحثی درفدراسیون فوتبال درباه فسخ قرارداد با جیووا مطرح نشده است و طرفین با قدرت به همکاری خود ادامه می دهند.

کفاشیان ادامه داد: هدف ما ارتقای تیم های ملی در تمامی زمینه ها است. برای این منظور برنامه ریزی خاصی داریم و معتقدم شرکت جیووا می تواند در مسیر رسیدن به اهداف فدراسیون فوتبال را حمایت کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درمورد اعتبار مستنداتی که نسبت به شرکت جیووا وجود دارد، بیان کرد: من این بحث که فدراسیون فوتبال باید هزینه تامین 90 درصد البسه تیم ملی را به جیووا پرداخت کند و تنها 10 درصد از این شرکت لباس های رایگان را بگیرد را قبول ندارم و بهتر است بدون بررسی دقیق چنین بحث هایی مطرح نشود.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال همچنین درباره بحث انتشار قراردادها تصریح کرد: قرارداد بین بازیکن یا مربی با باشگاه منعقد می شود . اگر آنها راضی به انتشار مبلغ قرارداد خود باشند، بحثی وجود ندارد اما در غیر این صورت صحیح نیست که مسائل محرمانه باشگاه و بازیکن منتشر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
این آقا ناقص والعقله واقعا متاسفیم
آخرین اخبار