قزوین؛

برنامه ی تلویزیونی «باغچه خان بابا» رتبه ی برتر را از آن خود کرد

برنامه ی تلویزیونی «باغچه خان بابا» رتبه ی برتر را در ارزیابی های سه ماهه نخست امسال کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ بگفته ی مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین ، برنامه ی تلویزیونی «باغچه خان بابا» در ارزیابی های مرکز سیمای استان های رسانه ی ملی بخاطر اجرای شاد ومطلوب و همچنین بهره گیری مناسب از شخصیت های عروسکی توانست رتبه ی برتر را از آن خود کند.

حسن اکبری افزود: برنامه ی تلویزیونی «باغچه خان بابا» ویژه ی گروه کودک و نونهال است که با هدف آموزش مهارت های زندگی، مفاهیم و مضامین اخلاقی کودکانه، احترام به پدر و مادر و بزرگترها بصورت زنده از شبکه ی استانی سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه دارای بخش های مختلفی است که پخش پویانمایی، گزارش از کودکان و آموزش مسائل اجتماعی به آنان از مهمترین بخش های این برنامه است.

مدیر دفتر و روابط عمومی مرکز قزوین اظهارداشت: دربرنامه ی «باغچه خان بابا» خاله سمیرا بعنوان مجری و دو عروسک بنام های «خان بابا» و«نوید» با طرح و بررسی مسائل مربوط به کودکان و آموزش ارزش های اجتماعی به آنان سعی می کنند کودکان را با مهارت های زندگی آشنا کنند؛ همچنین کودکان هم که در استودیوی برنامه حضور دارند با همراهی خانم مجری و شخصیت های عروسکی «خان بابا» و«نوید» نظرات خود را در باره ی موضوعات برنامه مطرح می کنند.

اکبری یاد آور شد : برنامه ی تلویزیونی «باغچه خان بابا» به تهیه کنندگی محسن آقالر به مدت 60 دقیقه روزهای فرد از ساعت 17:45 تا 18:45 از سیمای مرکز قزوین پخش و روزهای زوج هم بعد از خبر ساعت 10 صبح بازپخش می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.