شاهی: مسابقات قهرمانی کشور، پیشرفت گلف را به رخمان کشید

دبیر کمیته مسابقات گلف بیان کرد: بازیکنان قدرتمندی درمسابقات گلف قهرمانی کشور مردان شرکت کردند.

یوسف شاهی در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندر باره مسابقات گلف قهرمانی کشور گفت : مسابقات قهرمانی گلف مردان با شرکت 14 استان برگزار شد که تیم ها در دو رده زیر 18 و بالای 30 سال شرکت کردند.

وی افزود : در بین تیم های حاضر در مسابقات 8 استان در رده زیر 18 مسابقه برگزار کردند اما در رده بالای 30 سال همه استان ها با هم رقابت داشتند.

شاهی ادامه داد: مسابقات امسال با توجه به رکورد هایی که به دست آمد نشان داد که گلف در استان های کشور پیشرفت کرده است و برخی استان ها بازیکنان مستعدی را به گلف معرفی کردند.

دبیر کمیته مسابقات گلف افزود: بازیکنان از نظر فنی در سطح بسیار بالایی بودند به ویژه استان اصفهان در رده زیر 18 سال عملکرد متفاوتی داشت و توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

شاهی گفت : برخی از بازیکنان زیر 18 سال با اینکه برای اولین بار در مسابقات کشوری شرکت کرده بودند بسیار قدرتمند ظاهر شدند امیدوارم روند رشد گلف در سال های آینده نیز تداوم داشته باشد.

وی بیان کرد: چند استان خواستار شرکت در رقابت های قهرمانی کشور بودند اما به دلیل مشکل مالی توانایی حضور در رقابت ها را نداشتند البته کمبود منابع مالی یکی از دغدغه های برخی استان ها جهت شرکت در مسابقات کشوری است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار