عبدی :

نباید بازیکنی به سرمربی تحمیل شود/ امیدوارم تصمیم طارمی و رضاییان دردسرساز نشود

عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس گفت: موضوع معرفی بازیکنان توسط دلالان همیشه وجود داشته در همین راستا درخصوص بازیکنان اوکراینی مسئولان بایدجوابگو باشند.

به سرمربی نباید بازیکن تحمیل شود/ از وضعیت بازیکنان اوکراینی بی اطلاع هستمعضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جذب بازیکنان بی کیفیت خارجی اظهار کرد:  جذب بازیکن با نظر مستقیم سرمربی است و معتقدم کادر فنی در این زمینه باید اقتدار کامل داشته باشد. و در صورت ضعیف بودن بازیکنان خارجی مربی پاسخگو باید باشد .

حسین عبدی درباره معرفی بازیکنان اوکراینی جذب شده پرسپولیس توسط دلالان هم بیان کرد: شناخت زیادی از این بازیکنان ندارم و همیشه این موضوع وجود داشته است و مسئولان پرسپولیس باید در این زمینه پاسخگو باشند.

وی در ادامه گفت:جذب بازیکن باید بصورت کارشناسی انجام شود و اگر عملکرد غیر حرفه ای داشته باشیم مشکلات زیادی به باشگاه تحمیل می شود زیرا هر کسی صلاحیت ندارد بازیکن معرفی کند .

عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس افزود: سال گذشته برانکو لیست بازیکنان مورد نظرش را امضاء شده به هیئت مدیره ارائه داد و ما براساس آن بازیکن جذب کردیم، اگرچه بعضی بازیکنان را با ریسک بالا جذب کردیم ولی به نظر سرمربی احترام گذاشتیم تا اقتدارش حفظ شود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازگشت طارمی و فشار به برانکو برای جذب رامین رضاییان هم اضهار کرد: طارمی و رضاییان بازیکنان خوبی هستند اما پیرو عملکرد حرفه ای بازیکنی به برانکو  تحمیل شود .

سرمربی سابق پرسپولیس همچنین اضافه کرد: معتقدم  به این بازیکنان مشاوره غلط دادند اما بازیکنان نیز باید در تصمیم گیری های دقت لازم را به کارگیرند  تا در آینده بیشتر ضرر نکنند زیرا عقد قراداد با باشگاه های اروپای و فسخ آن در سابقه بازیکنان ثبت می شود و امیداورام این اتفاق و بازگشت آنها از ترکیه مانع از رفتن آنها به اروپا در آینده نشود.




انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار