استاندار در جمع خبرنگاران؛

آموزش و پرورش در فرهنگ سازی مصرف انرژی نقش تعیین کننده ای دارد

استاندار تهران گفت: سازمان آموزش و پرورش با همکاری سایر دستگاه های اجرایی در ترویج فرهنگ و الگوی مصرف انرژی بین خانواده ها، نقش تعیین کننده ای ایفا می کند.

آموزش و پرورش در فرهنگ سازی مصرف انرژی نقش تعیین کننده ای داردبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین هاشمی استاندار تهران در دوازدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این جلسه تقریبا تمام دستگاه های اجرایی استان، برنامه های خود را به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل ارائه کردند.

وی افزود: در این ستاد، کمیته ای برای نظارت بر فعالیتها و برنامه های دستگاه های اجرایی استان در نظر گرفته شده است که همه طرح های ارائه شده از سوی آنها را بررسی می کنند و در نهایت به تصویب و تایید می رسانند.

استاندار تهران گفت: بعد از تصویب طرح ها و برنامه های آن ها، عملکرد هر کدام به وسیله این کمیته نظارتی پیگیری می شود.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری جلسات پی در پی ستاد اقتصاد مقاومتی باعث شد تا برخی از دستگاه هایی که حتی برنامه های آماده برای این جلسات نداشتند به سرعت دست به کار شوند و طرح ها و برنامه های خود را ارائه دهند.

وی افزود: تشکیل این قبیل جلسات در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اجرای طرح های تایید شده تا پایان سال95 کمک شایانی جهت اصلاح الگو و سبک زندگی مردم تهران می کند.

استاندار تهران گفت: امیدوارم تمام دستگاه های اجرایی استان در مرحله عملیاتی و اجرایی پروژه ها و طرح های اقتصاد مقاومتی با سرعت و دقت لازم اقدام کنند.

هاشمی تصریح کرد: تمام دستگاه ها در این جلسات اظهار نظر های مختلفی می کنند و با یک نقطه نظر مشترک و گفتمان به یک نتیجه مطلوب می رسند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا سازمان های آب منطقه ای، گاز و برق با سازمان آموزش و پرورش استان در راستای فرهنگ سازی مصرف انرژی و منابع همکاری کنند.

استاندار تهران گفت: آموزش و پرورش با ارائه برنامه ها و آموزش های لازم برای خانواده ها مقرر شد در مدارس اقدامات لازم را انجام دهد.

هاشمی بیان کرد: چگونگی پیشرفت قطار حومه نیز از جمله مسائل مهمی است که در این جلسه مطرح و اجرای آن پیگیری شد.

وی در رابطه با اجرای دوباره برنامه تهران20 از شبکه تهران، افزود: برنامه تهران20 از جمله برنامه های پربیننده ای است که باید از کیفیت و استاندارد لازم برای پخش، برخوردار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار