سمنان؛

جشن میلاد کریمه اهل بیت در کانون مساجد استان سمنان برگزار شد

همزمان با میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و آغاز دهه کرامت، جشن کریمه اهل بیت (علیه السلام) کانون مسجد استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مسئول دبیرخانه کانون مساجد استان سمنان گفت: همزمان با میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و آغاز دهه کرامت، جشن کریمه اهل بیت (علیه السلام) کانون مسجد استان سمنان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حدادیان اشاره به اینکه همزمان با میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) جشن های دهه کرامت دراستان سمنان آغاز می شود افزود: برنامه‌های متنوع برای بزرگداشت این دهه کرامت توسط دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برنامه ریزی و تدارک دیده شده است.
حدادیان برنامه‌های کتابخوانی، تجلیل از دختران و بانوان محجبه و نمونه، برپایی ایستگاه‌های نقاشی موضوعی و کارگاه‌های خوشنویسی در استان، برپایی نمایشگاه عکس، طرح‌های ترویج ثبت تصویر از برنامه ورود خادمان رضوی به استان، دل‌نوشته دختران به حضرت معصومه (سلام الله علیها)، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری شب شعر و مسابقه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف و ... از برنامه های دهه کرامت در سمنان است.
مسئول دبیرخانه کانون مساجد استان سمنان با اشاره به حضور ۹ خادم حرم مطهر رضوی در این استان گفت: دو کاروان از خادمان امام هشتم با عنوان کاروان‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت به استان سمنان می‌آیند.
وی افزود:، خادمان حرم مطهر رضوی در مدت‌زمان حضور در این استان برنامه‌های متعددی مانند حضور در برنامه‌ها، دیدار و سرکشی از محرومان و مستضعفین و همچنین مددجویان کمیته امداد و دلجویی از آنان را انجام می‌دهند.
وی گفت: کاروان خادمان رضوی، شانزدهم مردادماه وارد استان سمنان شده و در روزهای ١٧ و ١٨ مردادماه در دامغان، ١٩ و ٢٠ مردادماه در شاهرود و میامی، ٢١ مردادماه در گرمسار و ٢٢ مردادماه در مهدی‌شهر حضور می یابند.
حدادیان ترویج سبک زندگی، شناسایی و کمک به محرومان، حضور در مناطق محروم، بالا بردن شعور و شور معنوی با تمسک به سیره حضرت و ترویج زیارت از راه دور را از برنامه‌ها و اهداف جشن زیر سایه خورشید در دهه کرامت عنوان کرد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.