شهروندخبرنگار لرستان؛

آبشار زیبای بیشه میزبان زباله‌های گردشگران + فیلم

آبشار ویژه که منظره‌ای زیبا و چشم‌نواز دارد، در روزهای گرم تابستان علاوه بر تعداد بالای گردشگران مملو از زباله‌های پلاستیکی شده است.

آبشار زیبای بیشه میزبان زباله‌های گردشگران + فیلمبه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ آبشار ویژه که منظره‌ای زیبا و چشم‌نواز دارد، در روزهای گرم تابستان علاوه بر تعداد بالای گردشگران مملو از زباله‌های پلاستیکی شده است. شهروندخبرنگار ما فیلمی از این آبشار ارسال کرده است.


منبع: شهروندخبرنگار - بیشه


بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: آبشار بیشه یکی از آبشارهای استان لرستان است. این آبشار در دل کوه‌های زاگرس در بخش پاپِی و شهرستان دورود و فاصله آن تا شهر دورود حدود ۲۰ کیلومتر است . آبشار بیشه چهل و هشتمین اثر ملی است که توسط سازمان میراث فرهنگی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ در فهرست میراث طبیعی ایران قرار گرفت. به علت هم جواری این آبشار با چندین مجموعه زیبا همچون جنگل‌های پهناور بلوط، روستای بیشه و چشم‌انداز ایستگاه راه آهن بیشه می‌توان آن را یک منطقه گردشگری مناسب دانست.


لینک مستقیم دانلود


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
خوب برای همینه که مردم برای تفریح میروند دبی خراب شده یا مالزی یا تایلند یا ترکیه . بابا بی انصاف ها اگر به فکر کشورت نیستی لااقل به فکر بهداشت و سلامتی خودت که باش .
آخرین اخبار