گرگان؛

گلستان میزبان نمایش های ملی شهید و شهادت

اولین جشنواره ملی نمایش کوتاه به میزبانی گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: این جشنواره به میزبانی بنیاد شهید استان گلستان در آذر امسال برگزار می شود.

فاضلی افزود: این جشنواره با هدف ترویج مفاهیم و جلوه های ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس و انقلاب، جلوه های ایثار و شهادت در دوران معاصر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جلوه های ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس و انقلاب، جلوه های ایثار و شهادت در دوران معاصر و «جلوه های ایثار در بانوان موضوعات اصلی فراخوان هستند.

فاضلی اضافه کرد: متقاضیان حضور در جشنواره باید تقاضای خود را به ضمیمه ی نمایشنامه یا طرح نمایشی به دبیرخانه ی جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: مهلت ارسال آثار نمایشی به دبیرخانه جشنواره تا تاریخ سی و یکم شهریور است و به رتبه های اول ، دوم و سوم هر یک از بخش های : نویسندگی، کارگردانی ، بازیگری، موسیقی، طراحی صحنه و لباس به ترتیب جوایز ی شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهداء می گردد.

داوطلبان می توانند فرم های ثبت نام و اطلاعات تكميلي را با مراجعه به سایت www.navideshahed.com و یا تماس مستقیم با تلفن:88305765 و نمابر:88303760 در تهران و تلفن: 01732325141 دبیرخانه گلستان تماس حاصل نمایند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.