کرمانشاه؛

از راه دور به زیارت بروید

دبیر جشن‌های بین المللی "زیرسایه خورشید"گفت:وجود بارگاه علی بن الموسی الرضا(ع) در کشور یکی از منابع مهم در فرهنگمان برای رشد انسان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا فرخ شاهی در کرمانشاه افزود: جشن‌های بین المللی "زیرسایه خورشید" از ساعت 20 امشب (13 مرداد) همزمان با تمام شهرهای ایران و 20 کشور دنیا در کرمانشاه کلید می‌خورد و به مدت 10 شب ادامه دارد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه در حال حاضر این جشن‌های بین المللی علاوه بر تمامی شهرهای ایران در 20 کشور دنیا نیز به طور همزمان در دهه کرامت برگزار می‌شود ادامه داد:فرهنگ سازی "زیارت از راه دور" از مهم‌ترین هدف برگزاری این جشن‌ها است.

فرخ شاهی  افزود:بسیاری افراد هستند که به دلیل ناتوانی مالی و یا جسمی قادر به تشرف به بارگاه امام رضا(ع) نیستند و هدف ما این است که با حضور خادمان حرم در جشن‌ها و مراسم این هفته در استان‌های مختلف و بردن پرچم بارگاه بتوانیم فرهنگ سازی در خصوص زیارت از راه دور حرم امام رضا(ع) را داشته باشیم.
 
وی هدف دیگر برگزاری این جشن‌ها را نشاط معنوی عنوان کرد و گفت: مقابله با تفکرات وهابیت هم که همواره به دنبال محور آثار ائمه اطهار (ع) هستند نیز از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.