اردوغان: سازمان گولن، سازمانی تروریستی و منحرف است

رئیس جمهور ترکیه ضمن منحرف توصیف کردن سازمان گولن، تاکید کرد میدان را برای جولان "گروه های تروریستی" خالی نمی کند.

اردوغان: سازمان گولن، سازمانی تروریستی و منحرف استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنکاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی؛ "رجب طیب اردوغان" –رئیس جمهور ترکیه- در سخنانی گفت: "سازمان "گولن"،  از نظر اعتقادی و قومیتی سازمانی تروریستی و منحرف است؛ چرا که می گوید، بر کشوری که در ان فعالیت می کند، سیطره خواهد یافت."

وی افزود: "تحقق اهداف و به کارگیری پروژه های باقی مانده در گروی حفظ ترکیه و حمایت خوب از آن است؛ به همین خاطر، میدان را برای گروه هایی مانند "فتح الله گولن،" "پ. ک. ک،" "داعش" و دیگر گروه های تروریستی و خیانت کار خالی نخواهیم کرد."

"اردوغان" افزود: "هر قرشی (واحد پول ترکیه) که به سازمان تروریستی "گولن" اهدا می شود، به مثابه یک گلوله شلیک شده به سمت مردم است؛ از این رو ما با هیچ یک از موسساتی که منابع مالی آنهایی که به سمت مردم آتش گشودند را تأمین می کنند، سازش نخواهیم کرد."

رئیس جمهور ترکیه ابراز تمایل کرده "کمال قلیچدار اوغلو" –رهبر حزب مخالف جمهوری خلق- در نشست "دموکراسی و شهدا" که یکشنبه آتی در استانبول برگزار می شود، شرکت کند.

او تصریح کرد: "امکان ندارد پروژه ای بدون سرمایه موفق شود؛ بنابراین ما بر قطع تمام ارتباطات میان نهاد موازی و با منابع مالی آن مصمم هستیم."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار