هوشیار پارسیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

خدمات رسانی رایگان بیش از 30 تالار به اقشار آسیب پذیر

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: بیش از 30 تالار در سطح شهر تهران در حال خدمت رسانی رایگان به افراد آسیب دیده اجتماعی هستند.

فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هدف گسترش فرهنگ ازدواج آسان، جذب مشارکت های مردمی و خیرین،اظهار داشت: حمایت از سبک زندگی ایرانی و اسلامی، 30 تالار تحت عنوان تالارهای یاس آماده ارائه خدمات ارزان قیمت و رایگان به افراد آسیب دیده اجتماعی است. 

وی تصریح کرد: در این تالارها سعی شده تا با ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت، مشکل ازدواج تا حدی در میان جوانان و خانواده های آسیب دیده و در معرض آسیب حل شود همچنین تلاش می شود در هر منطقه حداقل 2 تالار یاس ایجاد شود.

هوشیار پارسیان در ادامه در خصوص کمپ های ترک اعتیاد گفت: با همکاری سازمان های مربوطه، جمع آوری معتادان انجام می شود و در این خصوص زیرساخت های کمپین ترک اعتیاد در شهر طبق ماده16 آماده و در اختیار نیروهای مردمی و ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته است.  

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران درپایان بیان کرد: چهارشنبه هر هفته با همکاری و مدیریت گروه های مردمی از معتادان کارتن خواب دعوت می شود تا به کمپ های ترک اعتیاد آمده و به شکل خود معرف اقدام به ترک اعتیاد کنند.    


انتهای پیام/                                                                                                                              
                 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار