سمنان؛

آمریکا جز عهد شکنی کار دیگری بلد نیست

امام جمعه موقت سمنان گفت: مذاکره با آمریکا هیچ سود و منفعتی برای ملت ایران ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،یکی از عوامل امنیت بالا در کشورمان وحدت بین شیعه و سنی است.
این مطلب را امام جمعه موقت سمنان در خطبه های امروز نماز جمعه اشاره کردو گفت: مقام معظم رهبری این مطلب را در سخنان اخیرش اعلام کرده است .
حجت الاسلام عبدوس افزود: مقام معظم رهبری همچنین در این دیدار به مسئله برجام هم اشاره کردندو فرمودند: آمریکا جز عهد شکنی کار دیگری بلد نیست و مذاکره با آمریکا هیچ سود و منفعتی برای ملت ایران ندارد.
وی گفت: آمریکا عملا برجام را نقض کرده وبرجام هیچ تاثیر ملموسی در معیشت مردم نداشته است.
امام جمعه موقت سمنان به مسئله اشرافی گری هم اشاره کردو گفت: ضروری است جلوی فساد و بی بندباری در جامعه گرفته شود و در این رابطه قوه قضاییه نقش بسزایی در مبارزه با فساد دارد.
در ادامه امام جمعه موقت سمنان به مسئله پرداخت زکات هم اشاره کردو گفت: دادن زکات از واجبات است و ضروری است مردم زکات واقعی اموال خود را بپردازند.
وی به هوشیاری مسئولان و همه دستگاه ها به توطئه های دشمنان هم اشاره کردو گفت: با هوش و زکاوتی که مسئولان دارند می توان جلوی هرگونه دسیسه و توطئه را گرفت.
حجت الاسلام عبدوس همچنین درباره 18 مرداد روز تکریم از امامزادگان و بقاع متبرکه گفت: یکی از سرمایه های کشور وجود بقاع متبرکه است که بعنوان یک قطب فرهنگی در جامعه وجود دارند.
وی گفت: انجام فعالیت های مختلف فرهنگی در بقاع متبرکه موجب تشویق حضور جوانان و نوجوانان در این اماکن میشود.
تشکیل جهاد دانشگاهی، تبریک میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه و همچنین برخورد با تزیع کنندگان لباسهای مبتذل از دیگر سخنان امام جمعه موقت سمنان بود.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.