حیدری: دفاع استقلال، بهترین دفاع لیگ می شود

کاپیتان دوم استقلال گفت: استقلال مدافعان ملی پوشی چون مگویان و غفوری دارد و با هماهنگی نفرات دفاعی، خط دفاع ما بهترین دفاع لیگ می شود.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خسرو حیدری  درباره شکست استقلال مقابل صنعت نفت، اظهار کرد:  ما مالک زمین بودیم و تیممان موقعیت های زیادی خلق کرد. زمانی که یک گل جلو افتادیم، حفظ توپ نکردیم و این موضوع کار دستمان داد.

وی افزود: باید اختلاف گلمان را با حریف بیشتر کنیم تا دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد. روی گل های صنعت نفت خواب بودیم. شرمنده هوادارانی شدیم که از ما به خوبی حمایت کردند. از هواداران معذرت می‌خواهم و دست‌شان را می‌بوسم اما به آنها می‌گویم وضعیت استقلال خوب می‌شود.

حیدری ادامه داد: در سال 87 نیز امیر قلعه‌نویی تیم جدیدی ساخته بود و تا پایان هفته پنجم هفدهم بودیم اما پس از آن همه تیم‌ها را بردیم و قهرمان شدیم. قول می‌دهم مثل آن سال شویم.

هافبک راست پای تیم ملی درمورد گل خوردن استقلال در دقایق پایانی، توضیح داد: به هر حال فشار تمرینات بدنسازی در چند هفته ابتدایی لیگ وجود دارد اما روند بازی ما هفته به هفته بیشتر شود. باید روی موقعیت‌ها بهتر کار کنیم تا فاصله گل‌ها بیش‌تر شود.

حیدری در مورد اعتراف منصوریان به اشتباه بودن تعویض هایش تصریح کرد: نمی‌دانم کدام تعویض را گفته اما زمان می برد تا وی بازیکنان استقلال را به صورت کامل بشناسد. بازیکنان جدید به جو استقلال آشان نیستند و رسیدن آن ها به آمادگی زمان می برد. ما تا دقیقه 85 جلو بودیم و اگر حفظ توپ می‌کردیم، برنده این دیدار می شدیم.

وی در مورد مشورت گرفتن منصوریان از وی برای خط دفاعی بیان کرد: امروز واقعاً خط دفاعی یک شب خوب را داشت. نفت مهاجمان خوبی دارد و به جز 2 گلی که زد موقعیت گلزنی نداشت. دفاع ما با داشتن وریا غفوری و هرایر مگویان که مدافعان ملی پوش هستند، جزو بهترین دفاع های لیگ می شود و من این را به شما قول می دهم.

کاپیتان دوم استقلال درباره تغییرات زیاد خط دفاعی این تیم، گفت: منصوریان از تیم شناخت دارد و می‌داند کدام بازیکن باید در کدام پست بازی کند. به هر حال امروز شرمنده هواداران شدیم و از آنها معذرت می‌خواهم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
بجای دست بوسی بهتراست نحوه بازی ات را عوض کنی .دربازی باصنعت چندبارتوپ ازدست دادی وتیم درحال حمله را مجبوربه بازگشت کردی؟بازصنعت ضدحمله قوی نداشت وگرنه . . . . . .؟سانترهایت ده به یم هم به ثمرنمی رسدوبجای رفتن به میانه میدان که فضای موظف تونیست وبنابه عادت سال گذشته ونبودبازیسازاین کارت موجه بودامسال بابودن بختیارحرکات تووامید باعث سردرگمی تیم دروسط میدان شده است وبهتراست نگاه دقیق تری به نوع بازی خودت کنی.موفق باشی
آخرین اخبار