لرستان،

پیشرفت‌های علمی با شتاب گرفتن بسیج علمی کشور

امروز بسیج علمی کشور به عنوان پرچمدار این حرکت ارزشمند و تعیین کننده برای انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از لرستان؛سردار حسین سلامی صبح امروز در نشست سراسری معاونت‌های علمی، پژوهشی و فناوری سپاه که در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه و امام رضا (ع) اظهارداشت: از لوازم اساسی شتاب گرفتن در حوزه پیشرفت‌های علمی انتقال ابتکار عمل‌ها، خلاقیت‌ها، نوآوری‌ها، تجربه و... است.

وی با اشاره به اینکه بسیج علمی کشور امروز به عنوان پرچمدار نهضت شتاب گرفتن پیشرفت‌های علمی است، عنوان کرد: امروز بسیج علمی کشور به عنوان پرچمدار این حرکت ارزشمند و تعیین کننده برای انقلاب و نظام است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر در کنار هم و از تجربیات یکدیگر به شکل یک شبکه به هم پیوسته حرکات علمی و فناورانه خود را افزایش دهیم می‌تواند اثربخشی آن بیشتر باشد.

سردار سلامی یادآور شد: تلاش ما این است که علاوه بر پیشرفت‌های علمی نرخ تغییر سرعت رشد را نسبت به زمان در بحث تحقیق و توسعه علمی افزایش دهیم.

لازم به ذکر است؛ هم‌اکنون نشست سراسری علمی و پژوهشی و فناوری سپاه با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خرم‌آباد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.