روایتی از کرباسچی درباره خودکشی حسابدار حزب کارگزاران

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی درباره خودکشی حسابدار این حزب گفت: حزب کارگزاران برای انجام امور حسابداری و پیگیری نامه‌ها حدود 2 میلیون به وی حقوق پرداخت می‌کرده و یک میلیونی که در وصیت‌نامه وی ذکره شده مربوط به حقوق بازنشستگی‌اش است.

روایتی از کرباسچی درباره خودکشی حسابدار حزب کارگزاران
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان, غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به  خودکشی یکی از افراد شاغل در این حزب در روز گذشته اظهارداشت: فرد متوفی کارمند بازنشسته شهرداری بوده و برای امور حسابداری و پیگیری نامه‌ها در دبیرخانه حزب  به استخدام درآمده بود و عضو حزب نبود.
 
وی افزود: به دلیل اینکه فرد متوفی مورد اعتماد بود برای کمک و تامین هزینه‌های زندگی‌اش، در دفتر حزب مشغول به‌کار شده بود.
 
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه فرد متوفی کلید ورود ساختمان را برای روزهای کاری در اختیار داشته است، تصریح کرد: روز گذشته  یکی از اعضای حزب برای انجام اموری به دفتر مراجعه می ‌کند که با جنازه وی مواجه می‌شود و پلیس را در جریان امور قرار می‌دهد.
 
کرباسچی با اشاره به برخی مباحث مطرح شده درباره اینکه برخی از اعضای حزب کارگزاران ماهیانه 6 میلیون حقوق دریافت می کنند، گفت: این حزب به این متوفی و به یک نفر نیروی خدماتی برای امور نظافت حقوق پرداخت می‌کند و پرداختی دیگری به افراد ندارد و حتی اعضا باید حق عضویت بپردازند و حزب امکانات پرداخت حقوق را ندارد.
 
وی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه فرد متوفی در وصیت‌نامه خود اعلام کرده حدود یک میلیون حقوق دریافت می‌کرده است، تصریح کرد: حزب کارگزاران برای انجام امور حسابداری و پیگیری نامه‌ها حدود 2 میلیون به وی حقوق پرداخت می‌کرده و یک میلیونی که در وصیت‌نامه وی ذکره شده مربوط به حقوق بازنشستگی‌اش است.
 
روز گذشته در دفتر حزب کارگزاران سازندگی جسد مردی که خود را حلق آویز کرده بود، کشف شد که بنا به اظهارات محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، فرد مذکور، معاون مالی و اداری حزب کارگزاران بوده است.
 
در همین زمینه در برخی رسانه‌ها اعلام شد که بنا بر وصیت‌نامه فرد متوفی، وی ماهانه  یک میلیون از  حزب کارگزاران حقوق دریافت می‌کرده است.رسانه‌ها همچنین از دریافت حقوق ماهانه 6 میلیونی برخی از اعضای ارشد حزب کارگزاران خبر داده بودند.
 
منبع: تسنیم
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار