صدور هدایت تحصیلی 95 درصد دانش آموزان پایه دهم

دبیر کمیته هدایت تحصیلی از انجام صدور هدایت تحصیلی 95 درصد دانش آموزان پایه دهم در سراسر کشور خبر داد.

مسعود شکوهی دبیر کمیته هدایت تحصیلی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص فرآیند هدایت تحصیلی و پایان یافتن آن گفت: فرآیند صدور برگه هدایت تحصیلی برای 95 درصد دانش آموزان پایه دهم به اتمام رسیده است.

وی اظهار کرد: با اتمام زمان هدایت تحصیلی، ثبت و بررسی اعتراضات، دانش آموزان پایه دهم می توانند برای ثبت نام قطعی در رشته و شاخه مورد نظر افدام کنند.

شکوهی عنوان کرد: بخشی از دانش آموزان که فرآیند هدایت تحصیلی برای آنها انجام نشده جزو افرادی هستند که باید ابتدا در شهریورماه امتحانات جبرانی را بگذرانند و پس از آن نسبت به این فرآیند اقدام کنند.

مدیر کل دفتر امور تربیتی و مشاوره یادآور شد: فرآیند هدایت تحصیلی و تغییر مجدد در انتخاب رشته دانش آموزان در حوزه کاری معاونت آموزش متوسطه قرار می گیرد و امور مشاوره صرفا وظیفه صدور برگه های هدایت تحصیلی را بر عهده دارد.

گفتنی است، فرآیند هدایت تحصیلی از 19 تیر ماه آغاز شده و تا 10 مرداد ادامه داشته است و دانش آموزانی که نسبت به رشته انتخابی خود اعتراض داشتند، اعتراضشان مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شد تا 15 مرداد ماه نتایج بررسی ها مشخص شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار