ساری،

راکت بدست شدن برادران عالمیان در آوردگاه المپیک

تیم ملی تنیس روی میز ایران امروز به مصاف حریفان خود در بازی های المپیک 2016 می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  ازساری ،مسابقات تنیس روی میز در بازی های المپیک در 2 بخش تیمی و انفرادی برگزار می شود که در بخش تیمی 16 تیم از سراسر دنیا حضور دارند که 11 تیم برتر در رده بندی جهانی به اضافه 5 تیم اول از 5 قاره آسیا، اروپا، آفریقا،آمریکا و اقیانوسیه به صورت حذفی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در بخش انفرادی هم 64 پینگ پنگ باز از سراسر دنیا به مصاف هم می روند که 32 بازیکن از قاره های مختلف به اضافه 32 بازیکن برتر که از سوی فدراسیون جهانی بصورت انتصابی در این رقابت ها حضور یافتند.

تیم ملی تنیس روی میز ایران با 3 نماینده فقط در قسمت انفرادی مسابقات تنیس روی میز بازی های المپیک حضور یافته است.

نیما عالمیان بازیکن مازندرانی تنیس روی میز ایران که در رده بندی جهانی در جایگاه صد و یازدهم قرار دارد در بازی نخست باید به مصاف جها کاناک نماینده ای از آمریکا برود که در رده بندی جهانی در جایگاه 275 قرار دارد.

نوشاد عالمیان دیگر نماینده تنیس روی میز ایران که در رده بندی جهانی در پله 98 قرار دارد باید در مقابل توکیچ بویان از اسلونی قرار بگیرد.

توکیچ بویان هم اکنون در رده پنجاه و سوم دنیا قرار دارد و ندا شهسواری تنها نماینده ایران در تنیس روی میز بانوان که در رنکینگ جهانی در جایگاه 282 قرار مقابل الکساندرا پریوالوا از کشور بلاروس قرار خواهد گرفت.

پریوالوا حریف قدرتمندی است که هم اکنون در رنکینگ جهانی در رده 93 قرار دارد.

نیما عالمیان از ساعت 16:30 و نوشاد عالمیان از ساعت 22:30 امروز به مصاف حریفان المپیکی خود می روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار