در دیدار با عبدالله

سفیر آلمان: شرکت در کنفرانس بروکسل فرصت مناسبی برای افغانستان است

سفیر آلمان در کابل در دیدار با رئیس‌ اجرائیه افغانستان، ضمن تأکید بر تعهدات آلمان در قبال دولت کابل، حضور افغانستان در کنفرانس بروکسل را به عنوان یک فرصت مناسب برشمرد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، عبدالله عبدالله رئیس‌اجرائیه دولت وحدت ملی افغانستان و مارکوس پوتزل سفیر آلمان در کابل در یک دیدار دوجانبه با اشاره به حضور کابل در کنفرانس بروکسل آن را فرصتی برای این کشور عنوان کردند.

عبدالله در این دیدار از آلمان بخاطر همکاری‌های این کشور در یک دهه گذشته در زمینه امور نظامی و خدمات غیرنظامی در افغانستان تشکر و قدردانی کرد.

سفیر آلمان در کابل نیز خاطرنشان کرد: افغانستان از کشورهای دوست آلمان است و دولت این کشور به ادامه همکاری‌هایش با کابل متعهد است.

در ادامه این دیدار دو طرف در مورد چگونگی حضور افغانستان در کنفرانس بروکسل با یکدیگر تبادل نظر کردند.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر ریاست اجرائیه دولت افغانستان نوشت، رئیس‌اجرائیه دولت کابل و سفیر آلمان حضور در کنفرانس بروکسل را فرصت مناسب برای افغانستان شمردند.

عبدالله عبدالله در این رابطه خاطرنشان کرد: دولت وحدت افغانستان آمادگی‌های لازم را برای حضور در کنفرانس بروکسل دارد.

رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان گفت : دولت وحدت ملی، آمادگی کامل برای رفتن به کنفرانس بروکسل را دارد و در این راستا، ایجاد اصلاحات در نظام انتخاباتی، آمادگی‌ها برای برگزاری انتخابات آینده  در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار