آبادان؛

ورود مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به ماهشهر

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی وارد بندر ماهشهر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به منظور بررسی روند اطفای حریق انبار پتروشیمی بندر امام وارد شهرستان بندر ماهشهر شد.

مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی هم اکنون در مجتمع پتروشیمی بندر امام شهرستان بندر ماهشهر است و از نزدیک بر روند اطفاء حریق انبار مجتمع پتروشیمی بندر امام نظارت می کند.

فرماندار ماهشهر نیز شامگاه شنبه گفت:بخش اصلی آتش در پتروشیمی بندر امام خاموش شده و عملیات اطفای حریق ادامه دارد.

منصور قمر افزود: بخش هایی که شامل اشتعال متمرکز در دو جبهه از یکی از انبارهای لاستیک بندر امام بوده اکنون خاموش شده است.

وی با بیان اینکه آتش در آستانه خاموش شدن است،  گفت: آتش در ضلع غربی این انبار همچنان باقی است و عملیات اطفای حریق همکاری نیروهای این شهرستان برای مهار کامل آتش ادامه دارد.

قمر همچنین تاکید کرد: این حادثه هیچ گونه تلفات جانی در برنداشته است.وی با بیان اینکه حریق ساعت 17:30دقیقه روز شنبه شروع شده است، افزود:ماموران آتش نشانی با سرعت عمل به موقع مشغول مهار آتش هستند.

قمر گفت:به دلیل خاصیت مواد لاستیکی هم اکنون دود غلیظی منطقه را فرا گرفته است.رضا امیری مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام نیز گفته است:این آتش سوزی در انبار ضایعات این شرکت بوده و هیچ خللی در روند فعالیت های این مجتمع بوجود نیامده است.

حراست ارشد منطقه ویژه پتروشیمی بندر ماهشهر نیز فرضیه عمدی بودن آتش سوزی در انبار واحد لاستیک مصنوعی مجتمع پتروشیمی بندر امام را رد کرد.

علیرضا نریمان نژاد رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران نیز از کنترل آتش در انبار محصول لاستیک مصنوعی پتروشیمی بندر امام خبر داد و گفت:از سرایت آتش به واحدهای جانبی جلوگیری شده است.

برج و یکی از مخازن پتروشیمی بوعلی ماهشهر نیز 16 تیر امسال دچار آتش سوزی شد که از آن به عنوان بزرگترین حریق در پتروشیمی های ماهشهر یاد می شود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.