خاش

برگزاری آیین بزرگداشت روز خبرنگار در خاش

آیین بزرگداشت روز خبرنگار به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛رئیس شورای اسلامی شهر خاش در آیین با تبریک روز خبرنگارگفت: صداقت و سلامتی در انجام کار از شاخص ترین ویژگی های خبرنگاران است که این ظرفیت در رسانه های این شهرستان و استان وجود دارد.

یارمحمدشهنوازی اظهار داشت: افرادی در جامعه وجود دارند که خود را وقف خدمت کرده و مشکلات مردم را به اطلاع مسئولان می رسانند و یاری گر دولت برای رفع کمبودها هستند.

نادر میربلوچزهی نائب رئیس شورای اسلامی شهر خاش نیز با اشاره به اینکه خبرنگاران مظلوم ترین قشر در جامعه به شمار می روند گفت: دولتها به نیازهای خبرنگاران توجه کافی داشته و از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست می شود قوانینی تصویب کنند که از قشر خبرنگار حمایت و شان این عزیزان در جامعه حفظ شود.

حسین ریگی تمندانی عضو شورای اسلامی شهر خاش نیز گفت: خبرنگاران انسانهایی شریف و دلسوز هستند که با گذشتن از جان، مال و زندگی خود به فکر رفع مشکلات مردم بوده و توانمندی های منطقه را به دنیا عرضه می کنند.

عبدالمجید تمندانی شهردار خاش نیز گفت: تعامل خبرنگاران و اصحاب رسانه برای انعکاس عملکرد دستگاهها و معرفی ظرفیتها و توانمندی ها در این شهر ستودنی است.

با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران خاش در پایان تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار