مشهد؛

برگزاري هشتمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم در حرم مطهر رضوی

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری هشتمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم در حرم مطهر امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی امینی گازار گفت: این دوره از مسابقات ویژه فراگیران کلاس ها و کارگاه های دارالقرآن الکریم است که در 2 مقطع سنی بالا و زیر 16 سال برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 420 فراگیر دختر و پسر در 8 رشته حفظ یک جزء، 3 جزء، 5جزء، 10جزء، 15جزء، 20 جزء، 25 جزء و جزء 30 قرآن کریم ثبت نام کرده اند.

امینی گازار با بیان اینکه ثبت نام این دوره از مسابقات هفته اول مرداد ماه برگزار شد، تصریح کرد: فراگیران خواهر و برادر از 17 تا 22 مرداد ماه با حضور در اتاق 23 سردر غربی دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ایجاد انگیزه و رقابت بین فراگیران، آشنایی با شیوه داوری مسابقات استانی و کشوری، حفظ محفوظات و تشویق فراگیران برای حضور فعال و مستمر در کرسی های حفظ حرم مطهر رضوی را از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات دانست.

لازم به یادآوری است؛ دارالقرآن الکریم حرم مطهر امام رضا(ع) در طول سال کلاس ها و کارگاه‌های حفظ را به منظور آشنایی حافظان با تلاوت‌های مختلف و تثبیت محفوظات قرآنی برگزار می‌کند.

انتهاي پيام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار