کرمانشاه ؛

تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح بازار

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح بازار کرمانشاه تشدید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عباس سجادی راد گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی مسئولان مربوطه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا به ویژه در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، از این پس با تدابیر شدیدتری با کالاهای قاچاق در سطح عرضه اقدام می‌شود.

وی با تاکید جدی بر خودداری واحدهای صنفی نسبت به توزیع و فروش کالای قاچاق در استان، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از تخلفات و عرضه کالای قاچاق، گشت مشترک خاصی با همکاری تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف تعریف شده است.

به گفته این مسئول، هرگونه کالای قاچاقی که از سطح بازار کشف و ضبط شود، امحاء خواهد شد و هیچگونه برگشتی در سطح بازار نخواهد داشت.

وی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از اهداف مهم حمایت از واحدهای تولیدی و کالای داخل دانست و افزود: انتظار می‌رود صاحبان واحدهای صنفی استان توجهی ویژه به این مسئله داشته باشند و به رشد اقتصادی کشور کمک کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
درمعدوم کردن کالای قاچاق هیچ حرفی نیست ولی سوزاندن کار منطقی نیست با وجود آلودگی شدیدی که در اکثرشهرها هاهدهستیم.واین کار آسیب جدی به محیط زیست وارد می کند.دیشب در خبر 20:30از تعطیلی چند مدرسه به دلیل بدهی آموزش وپرورش به مالکان مدارس مطرح شددرحالیکه برای این کالاهای قاچاق ارز از کشور خارج شده آیا نمی توان با صادر کردن مجدد کالاهای قاچاق ارز خارج شده رو برگردوند وصرف مسایلی از این قبیل کردهر چند با وجود اختلاسها وفیش های نجومی دور از انتظاره.والسلام