شهرکرد؛

تجلیل از خبرنگاران برتر چهارمحال و بختیاری

فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در آیینی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، از 40 خبرنگار برتر استان تجلیل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در آیینی «به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار» در سالن کوثر شهرکرد، از 40 خبرنگار برتر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: اقتدار نظام مرهون تلاش خبرنگاران در نشر صحیح و به موقع وقایع به منظور استقرار و استمرار امنیت است.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: نقش خبرنگار به عنوان چشم بینا و با بصیرت، رابط بین مردم و مسئولین می باشد.

وی اضافه کرد: خبرنگاران با شفاف سازی و اطلاع رسانی به موقع می توانند از ارزش های نظام دفاع و با جنگ نرم دشمن مقابله کنند.

غلامزاده ادامه داد: یکی از وظایف خبرنگاران گسترش هنجارها و مقابله با بی قانونی در کنار سایر ارگان های تأمینی و انتظامی اشت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: موفقیت های نیروی انتظامی مرهون همراهی و مساعدت مجموعه اصحاب رسانه است.

غلامزاده با اشاره به مأموریت های نیروی انتظامی در بخش درون سازمانی و برون سازمانی، حضور مقتدرانه در پاسخگویی به نیازهای مردم، اشراف اطلاعاتی، پیشگیری از وقوع جرم، ساماندهی معتادان، آموزش جامعه هدف، مبارزه جدی و همه جانبه با باندها و خرده فروش های مواد مخدر و قاچاقچیان کالا و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را ازجمله اولویت های این نیرو برشمرد.

17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان بود که ۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ در حادثه کشتار دیپلمات های ایرانی در این شهر به شهادت رسید.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار