نخستین جام آقای خاص با یونایتد؛

منچستر یونایتد با گلزنی زلاتان قهرمان جام خیریه انگلیس شد

تیم منچستر یونایتد با شکست لستر سیتی قهرمان جام خیریه انگلیس شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در دیدار کمیونیتی شیلد انگلستان که بین قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی برگزار می شود، لسترسیتی و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند و در پایان این این شیاطین سرخ بودند که با نتیجه 1-2 به پیروزی رسیده و جام را بالای سر بردند.

در دقیقه 32، جسی لینگارد با یک حرکت کاملا انفرادی و دریبل کردن 4 ، 5 بازیکن لسترسیتی، خود را در موقعیت تک به تک با کاسپر اشمایکل قرار داد و موفق شد تا دروازه "روباه ها" را باز کند.

لسترسیتی  در دقیقه 53 با اشتباه مسلّم مروانه فلینی و فرصت طلبی جیمی واردی موفق شد تا به گل برسد و گل تساوی را به ثمر برساند. پاس رو به عقب کم جان فلینی را واردی در نزدیکی های خط محوطه جریمه قطع کرد و با دریبل زدن ده خیا، توپ را به تور دروازه یونایتد چسباند و بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه 83، زلاتان ابراهیموویچ در سومین بازی اش برای منچستریونایتد موفق به زدن دومین گلش برای این تیم شد. در موقعیتی مشکوک به آفساید، سانتر  آنتونیو والنسیا به زلاتان رسید و او بالاتر از وس مورگان - کاپیتان لسترسیتی - موفق شد با ضربه سر بسیار دقیق خود، دروازه کاسپر اشمایکل را باز کند و تیمش را بار دیگر پیش بیاندازد.

در نهایت منچستر این دیدار را دو بر یک پیروز شد و قهرمان جام خیریه انگلیس شد و آقای خاص به نخستین جامش را در منچستر رسید.
منچستر یونایتد با گلزنی زلاتان قهرمان جام خیریه انگلیس شد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار