کرمانشاه؛

خبرنگار پل ارتباطی میان مردم و حاکمیت

مدیرعامل خانه مطبوعات کشور گفت:رسانه و خبرنگار پل ارتباطی میان مردم و حاکمیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فریدون معتمدیان با تاکید بر اینکه نقش رسانه تعاملی است نه تقابلی گفت: متاسفانه خواسته یا ناخواسته در برخی موارد به سمت تقابل پیش می‌رویم و این نقش رسانه که بر اساس تعامل می‌توان باعث پیشرفت شد باید برای همگان تبیین شود.

وی انتقاد رسانه را موجب کمک به توسعه جوامع دانست و اظهار کرد: خبرنگار با آگاه سازی و شفاف سازی وقایع به بیداری افکار جامعه کمک می‌کند که این امر کمکی نیز برای مسئولان در جهت پیشبرد اهداف توسعه‌ای است.

مدیرعامل خانه مطبوعات کشور در ادامه با بیان اینکه مشکلی در آزادی بیان در کشور نداریم، گفت: مشکل ما نحوه بیان است و نیاز است مسائل طوری بیان شوند که مصالح کشور هم در آن لحاظ شود.

وی اظهار کرد: بیان مطالب مادامی که به مصالح و خطوط قرمز کشور لطمه وارد نکند مشکلی ندارد، اما مشکل در نحوه بیان ماست که گاهی به تقابل می‌انجامد.

مدیرعامل خانه مطبوعات کشور با بیان اینکه با توقیف رسانه مخالفیم، گفت: توقیف چاره کار نیست و اینکه به خاطر اشتباه فردی یک رسانه را تعطیل و کارکنان آن را از کار بیکار کرد، برای هیچ کس پذیرفتنی نیست.

مدیرعامل خانه مطبوعات کشور در ادامه از عضویت شش هزار نفر در این نهاد خبر داد و اظهار کرد: خانه مطبوعات شرایطی برای عضویت لحاظ کرده تا خبرنگاران واقعی بتوانند عضو این نهاد شوند که از جمله این شرایط در کنار سابقه کار خبری، داشتن بیمه رسانه‌ای است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار