کرمان؛

کرمان میزبان خدام رضوی

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید کرمان گفت: استان کرمان از فردا به مدت شش روز میزبان کاروان خدام رضوی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدی‌پور افزود :کاروان خدام رضوی برای هشتمین سال متوالی برای برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید به استان کرمان می‌آیند.
وی خاطر نشان کرد: جشنواره زیر سایه خورشید در 260 شهر از 31 استان کشور و 45 شهر از 14 کشور جهان به همت موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش ‌های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
محمدی پور با اشاره به اینکه این جشنواره در استان کرمان با همکاری دستگاه‌ ها و نهادهای مختلف در قالب ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید برنامه‌ریزی می‌شود، تصریح کرد: استان کرمان از سه شنبه 19 مرداد جاری به مدت شش روز میزبان خدام کاروان رضوی برای برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی است.
وی با تاکید براینکه برنامه‌ های امسال بسیار گسترده ‌تر از سال‌ های گذشته است، گفت: کاروان رضوی در استان کرمان برای شرکت در 175 عنوان برنامه فرهنگی ویژه ولادت امام رئوف به 30 شهرستان، بخش و روستای استان سفر می‌کنند.
محمدی پورافزود: جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور کاروان رضوی و سخنرانی حجت‌الاسلام  علی ثمری و مداحی حاج محمد کریمی و اجرای وحید یوسف‌زاده روز یکشنبه 24 مرداد جاری ، از ساعت 8 شب در محل مهدیه مسجد مقدس حضرت صاحب الزمان(عج) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این جشن همراه با برافراشتن و اهتزاز پرچم گنبد منور امام رضا(ع) است ، افزود: در جشن زیر سایه خورشید علاوه بر توزیع بسته‌های متبرک رضوی، به شرکت‌کنندگان به قید قرعه دهها جایزه ارزنده از جمله کمک هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا می‌شود.
محمدی‌پور دیدار با ائمه جمعه، علما ومسئولان استان، دیدار با خانواده ‌های معظم شهدا و جانبازان، دیدار با کارکنان ادارات، دیدار با صنعت‌گران، دیدار با اصناف و بازاریان، دیدار وعیادت از جانبازان، بیماران و سالمندان، دیدار با ایتام و کودکان بی‌سرپرست، دیدار با خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت و غبار روبی مزار شهدا و غیره را از دیگر برنامه های کاروان رضوی در استان کرمان عنوان کردو گفت: در حاشیه برنامه‌های در نظر گرفته شده، توزیع نمک و نبات تبرک میان شرکت‌کنندگان در برنامه‌ها انجام می‌شود.
وی افزود: اهدا بسته ارزاق، تامین جهیزیه و اعزام افراد محروم به مشهد مقدس از برنامه‌های ویژه امسال در حوزه توجه به محرومان است.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار