اصفهان؛

انتخاب خبرنگار برتر رسانه ملی از مرکز اصفهان

به مناسبت روز خبرنگار، در مرکز همایش بین المللی رسانه ملی از خبرنگاران برتر تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رئيس سازمان صداوسيما در مراسمی که 17 مرداد به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار برگزار شد گفت: خبرنگار فرد بليغي است كه مي تواند با بهره گيري از بلاغت خود به خوبي قلم بزند چراكه هنر نگارش، هنر ارزشمندي است كه بايد براي ترسيم دقيق وقايع از آن بهره برد و كسي كه مي‌خواهد خبري را گزارش دهد، در وهله اول بايد دانش عميق، مطالعه و اشراف كامل بر مسائل و موضوعات‌داشته باشد.

دكتر جبلي معاون خبر رسانه ملي در سخناني گفت: معاونت خبر در اين مدت دوره افتخارآميزي را پشت سر گذاشته و رويدادهاي مهمي را پوشش داده است.

وي با اشاره به حضور به موقع خبرنگار رسانه ملي در حادثه اخير كابل و كودتاي تركيه و توفيقات بدست آمده گفت: خبرنگاران ما در سخت‌ترين شرايط مشغول ايفاي مسئوليت خطير خويش‌اند و تا كنون رويدادهاي مهمي را پوشش داده‌اند.

در مراسم قدردانی از فعالان عرصه خبر رسانه ملی از آقای «مهدی ستوده» به عنوان نماینده خبرنگاران و اعضای چرخه اطلاع رسانی و طلایه داران خبر مرکز اصفهان به پاس تلاش های بی وقفه و حضور مستمر در تولید و پخش گزارشهای خبری از شبکه‌های ملی و بین المللی رسانه ملی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

در این ویژه برنامه از خبرنگاران برتر خبرگزاری صدا و سیما در بخش های مختلف اخبار داخلی، اخبار خارجی، اخبار استان ها و دفاتر خبری و همچنین شبکه بین المللی خبر، باشگاه خبرنگاران جوان قدردانی شد.

مهدی ستوده از سال 85 در باشگاه خبرنگاران جوان فعالیت خبری خود را آغاز کردو از سال 87 به عنوان خبرنگار واحد مرکزی خبر در صدا و سیمای مرکز اصفهان مشغول به کار شد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
ماه ترین،بهترین وفعالترین خبرنگاردنیا
آخرین اخبار