خوابگاه‌های غیردولتی مکانی برای اسکان غیر دانشجو شده است

معاون امور دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: در بعضی از خوابگاه‌های غیردولتی و یا بدون مجوز خوابگاه‌داران افرادی غیر از دانشجو را اسکان می‌دهند که این امر غیر قابل قبول است.

علی اکبر کجباف معاون امور دانشجویی دانشگاه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: در حال حاضر 66 خوابگاه غیردولتی در اصفهان شناسایی شده‌اند که به دانشجویان اسکان می‌دهند اما از این تعداد به 22 واحد از آن ها مجوز داده شده است.

وی افزود: در حال حاضر خوابگاه های غیردولتی دارای مشکلاتی اعم از خدمات نامناسب برای دانشجویان است که این امر به دلیل بی سلیقگی و نظرات شخصی خوابگاه‌داران ایجاد می‌شود از همین رو عدم آرامش و احساس ناامنی برای دانشجویان از نتایج این بی نظمی‌ها است.

معاون امور دانشجویی دانشگاه اصفهان در ادامه گفت: در بعضی از خوابگاه‌های غیردولتی و یا بدون مجوز دیده شده که خوابگاه‌داران افرادی به غیر از دانشجو را اسکان می‌دهند که این امر غیر قابل قبول است.

کجباف خاطرنشان کرد: براساس تفاهم نامه‌ای که بین پلیس اماکن کشور و صندق رفاه دانشجویی منعقد شده همه خوابگاه‌های غیر دولتی مورد بازرسی قرار گرفته و خوابگاههای فاقد مجوز نیز پلمپ می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.