شاهرود;

پنج زخمی ، حاصل سه حادثه رانندگی در شاهرود

مسوول روابط عمومی اورژانس 115 شاهرود گفت : طی یک روز گذشته در سه حادثه رانندگی که در جاده های شاهرود و میامی روی داد، 5نفر زحمی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، دکتر فهیمه فرجی دانشگر افزود: نخستین حادثه در 10 کیلومتری میاندشت از سمت سبزوار در محور سراسری مشهد - تهران روی داد.
وی افزود: کارشناسان اورژانس مستفر در پایگاه عباس آباد به سرعت در صحنه حاضر شده و ضمن ارائه خدمات اولیه ، یک مصدوم حادثه را با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل کردند.
فرجی ادامه داد : یک دستگاه خودروی پراید نیز در 150کیلومتری شاهرود در مسیر اصلی تهران - مشهد حوالی روستای عباس آباد وازگون شد که سه نفر زخمی شدند.
وی گفت: کارشناسان در زودترین زمان با آمبولانس در صحنه حاضر شده و خدمات اولیه را ارائه کردند و در ادامه آنها رابا بالگرد اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام کردند.
مسوول روابط عمومی اورژانس شاهرود گفت: یک نفر نیز که در میامی در برخورد با موتورسیکلت زخمی شده بود، توسط بالگرد به بیمارستان منتقل گردید.
جاده های شهرستان های شاهرود و میامی یکی از پرترددترین محورهای کشور محسوب می شود بطوریکه سالانه ببش از 20 میلیون تردد خودرو در این مسیر انجام می شود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار