فرمانده مرزبانی کشور مطرح کرد؛

معاونت اجتماعی بسترساز ماموریت های ناجا است

فرمانده مرزبانی کشور گفت:ماموریت های معاونت اجتماعی دارای حساسیت های خاص و نیازمند دقت در انعکاس عملکرد ها است و تا کنون این اقدام به خوبی انجام گرفته است.

معاونت اجتماعی بسترساز ماموریت های ناجا استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوانو به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار  قاسم رضایی در مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید مرزبانی، انعکاس هوشمندانه و دقیق عملکرد مرزبانان را یکی از وظایف مهم معاونت اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: ماموریت های معاونت اجتماعی دارای حساسیت های خاص و نیازمند دقت در انعکاس عملکرد ها است و تا کنون این اقدام به خوبی انجام گرفته است.

وی جایگاه معاونت اجتماعی را مهم برشمرد و افزود: این معاونت یکی از تاثیرگذارترین قسمت ها در تحقق راهبرد دوم مرزبانی، یعنی ارتقاء تعاملات است و با تلاش ها و همکاری های خوب معاونت اجتماعی ناجا شاهد پیشرفت های خوبی در این عرصه هستیم که باید این موضوع همچون گذشته و با قدرت بیشتری دنبال شود.

فرمانده مرزبانی کشور همچنین بر ارتباط بیشتر با رسانه ها و انعکاس هوشمندانه اقدامات مرزبانان غیور کشورمان تاکید و بیان کرد : انعکاس به موقع عملکردها می تواند نقش بسزایی در موفقیت مجموعه داشته باشد.

وی با اشاره به ماموریت های متعدد و حساس معاونت اجتماعی عنوان کرد : این معاونت بسترساز ماموریت های ناجا است.

سردار رضایی در پایان از زحمات و تلاش های سرهنگ " خلیل قاسم نژاد" معاون سابق اجتماعی مرزبانی در اعتلای این معاونت و رساندن آن به نقطه مطلوب تقدیر و با بیان سوابق و تخصص های سرهنگ "ابوالقاسم خاتمی" ، وی را به عنوان معاون جدید اجتماعی مرزبانی ناجا معرفی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار