مشهد؛

تمدید مهلت ارسال مقاله به سمپوزیوم بین المللی سرطان در مشهد

دبیر دومین سمپوزیوم بین المللی سرطان نسترن گفت: مهلت ارسال مقاله به دومین سمپوزیوم بین المللی سرطان در مشهد تا 30 مرداد تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال مقاله به سمپوزیوم بین المللی سرطان در مشهدبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مریم متین مقدم افزود: این سمپوزیوم به همت انجمن پیشگیری از سرطان نسترن و با همکاری مراکز علمی و با حضور حدود هزار پزشک و کارشناس این حوزه از داخل و خارج کشور و با همکاری دانشگاههای علوم پزشکی و فردوسی مشهد و جهاد دانشگاهی خراسان رضوی هفتم و هشتم مهر امسال در مشهد برپا می شود.

وی گفت: مهمانان خارجی شرکت کننده در این سمپوزیوم از 12کشور جهان شامل آمریکا، کانادا، استرالیا، قطر، امارات، عراق، انگلستان، هلند، سوئد، آلمان، هند و پاکستان حضور دارند.

دبیر دومین سمپوزیوم بین المللی سرطان نسترن افزود: علاقمندان برای ارسال مقالات و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این سمپوزیوم به نشانی  http://www.nastaransymposium.com/index.php/fa مراجعه کنند.

متین مقدم گفت: افزود: چهار کارگاه آموزشی با عنوان "روشهای پیشگیری از سرطان، عوامل تاثیرگذار محیطی در ایجاد سرطان، نمونه برداری آسان برای تشخیص سرطان و کارگاه جامع درمان فردمحور سرطان در مدت دومین سمپوزیوم بین المللی سرطان نسترن برگزار می شود.

انتهای پیام// م.م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار