برانکو: حضور رضاییان در پرسپولیس منتفی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبق تصمیم اتخاذ شده در هیات مدیره حضور رامیین رضاییان در پرسپولیس منتفی شد.

برانکو: حضور رضاییان در پرسپولیس منتفی استبه گزارشخبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ درباره جلسه امروز خود در هیات مدیره پرسپولیس اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از طاهری تشکر کنم طی جلسه امروز مسائل مربوط به تیم و مسائل فنی مربوط به تیم بود و مسائل مورد نظر را مورد بررسی قرار دادیم.

وی ادامه داد: در جلسه امروز هیات مدیره نظرات خود را درباره وضعیت تیم و رضاییان اعلام کردم. بازیکنان خوبی در تیم داریم و با این بازیکنان آینده خوبی در پیش خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس افزود: تصمیم قطعی در جلسه هیات مدیره بر این شد که رضاییان را نگیریم زیرا ظرفیت بازیکنان زیر 23 سال پر است بنابراین تا نیم فصل زمستان جا برای هیچ بازیکنی نداریم. با توجه به اینکه دروازه بان جدید ما رسید این مشکل هم مرتفع شد.

وی درباره دروازه بان جدید پرسپولیس بیان داشت: این دروازه بان با 27 سال سن در یکی از تیم های لیگ مجارستان بازی می کرد.

فکر می کنم "رادوشوویچ"دروازه بانی خواهد بود که رقابت سالم و سازنده ای را با بیرانوند خواهد داشت. دروازه بانی که هر لحظه نیاز باشد آمادگی دارد که درون دروازه بایستد. کیفیت این دروازه بان تضمینی بر کیفیت کل تیم است

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا آمادگی پاسخگویی به این مورد که چه کسی دروازه بان پرسپولیس را آورده، گفت: این سوالات همیشه مطرح است. مهم ترین مساله این است که باشگاه به طور کامل شفاف کار می کند و مشخص است که چه کسی چه کاری انجام می دهد. این تضمینی بر کارو فکر محترمانه است.

برانکو افزود: این موضوع قابل اهمیت است که همه ما در راستای منافع پرسپولیس کار می کنیم و این صحبت ها همیشه خواهد بود حتی دروازه بانی که کروات است با اصرار ما نیامد. بلکه ما هفت، هشت گزینه داشتیم. بعضی ها را نتوانستیم جذب کنیم و فکر می کنم در حال حاضر بهترین راه حل را انتخاب کردیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار