بوعذار برابر استقلال خوزستان به میدان می رود

عباس بوعذار پس از رفع آسیب دیدگی از بازی با استقلال خوزستان به ترکیب این تیم باز می گردد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت تهران در حالی پنج شنبه هفته جاری در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ می رود که عباس بوعذار هافبک جوان و اهوازی این تیم پس از رفع آسیب دیدگی به ترکیب شاگردان علی دایی باز می گردد.

وی در بازی با پدیده در هفته سوم لیگ که با برتری سه بر صفر نفت همراه شد، به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران نتوانست به میدان رود. بوعذار در فصل نقل و انتقالات یکی از گزینه های خرید آبی پوشان خوزستانی به شمار می رفت اما به دلیل باقی ماندن یک سال از قراردادش با نفت، با مخالفت مسئولان این باشگاه برای جدایی مواجه شد.

نفتی های پایتخت برای برگزاری با استقلال خوزستان عصر فردا ازفرودگاه مهرآباد به اهواز می روند و پس از رسیدن به این شهر در هتل پارس مستقر می شوند.


با این وجود به احتمال فراوان علی دایی نمی تواند در نشست خبری پیش از بازی که از ساعت 17 فردا در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی برگزار می شود، شرکت کند.

خبر دیگر از نفتی های پایتخت پیوستن سینا خادم پور هافبک سابق تیم ملی جوانان و امید نفت تهران به جمع شاگردان دایی با عقد قراردادی سه ساله است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار