اهو.از؛

جمع آوری پل شناورباوی

فرماندارشهرستان باوی ازجمع آوری پل شناورغدیراین شهرستان تاشهریورماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرماندار شهرستان باوی با اشاره به مهلت یک ماهه برای جمع آوری پل شناور غدیراظهارکرد: برای ساخت جایگرین این پل 9 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حیدر کاظمی گفت : مطالعات ساخت این پل ثابت بر روی رودخانه کارون در شهرستان باوی و به منظور تسهیل تردد 43 روستای این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: این پل به دلیل اختصاص نیافتن اعتبار تا کنون اجرایی نشده است.

کاظمی تصریح کرد: پل شناور غدیر یک پل نظامی است که توسط ارتش نصب شده و قرار بود پارسال برچیده شود اما با تعامل با ارتش و برای رفاه حال مردم این مدت تمدید شد، البته ارتش تا شهریور برای جمع آوری این پل مهلت تعیین کرده است.

وی با تاکید بر ضرورت احداث یک پل ثابت در این محل بیان داشت : پل شناور غدیر در زمان بارندگی به زیر آب می رود و اوایل امسال با بالا آمدن آب رودخانه برای جلوگیری از آسیب سیل، مجبور شدیم این پل را جمع آوری و دوباره نصب کنیم.

کاظمی همچنین اعتبارات پارسال این شهرستان را 210 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: 140 میلیارد ریال از این اعتبارات تخصیص داده شد.

وی در ادامه درباره شبکه فاضلاب شهری گفت : با وجود پیگیری ها، اجرای این شبکه در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار نگرفته است.

فرماندارشهرستان باوی درپایان بااشاره به  اینکه برخی مناطق این شهرستان با مشکلات بیشتری در زمینه فاضلاب مواجه هستند افزود: شهر شیبان مشکل زیادی در این زمینه دارد و یک هزار و 500 میلیارد ریال برای اجرای فاضلاب شیبان اعتبار لازم است.

انتهای پیام /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار