آبادان؛

بهره‌برداری از شرکت فولاد کاوه تا پایان شهریورماه سال جاری

از شرکت فولاد کاوه تا پایان شهریورماه سال جاری بهره‌برداری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرماندار ویژه خرمشهر گفت: تا پایان شهریورماه سال جاری شرکت فولاد کاوه به بهره‌برداری می‌رسد که در آن حدود 600 نفر مشغول خواهند شد.

ولی‌الله حیاتی با بیان گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان خبرنگار و تبریک این روز به اصحاب رسانه، افزود: رمز و راز توسعه شهرستان خرمشهر وحدت است که خوشبختانه این وحدت در میان مسؤولان شکل گرفته است.

وی در رابطه با بحث راهپیمایی اربعین حسینی(ع) و تمهیدات صورت گرفته، گفت: امسال تمهیدات ویژه برای زائران اربعین حسینی(ع) در نظر گرفته شده است، که یکی از این تمهیدات احداث پارکینگ 50 هزار هکتاری در مسیر زائران است.

فرماندار ویژه خرمشهر در ادامه گفت: با وجود اینکه سال گذشته در بحث سرویس بهداشتی با مشکل مواجه بودیم، امسال برای افزایش چشمه‌های سرویس بهداشتی تمهیداتی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال ناوگان حمل و نقل ریلی به صورت ویژه اقدامات حمل زائران از مبادی ورودی کشور به مرز شلمچه را انجام خواهند داد، عنوان کرد: امسال پایانه بین‌المللی مرز شلمچه به بهره‌برداری خواهد رسید.

حیاتی گفت: شرکت فولاد کاوه تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری خواهد رسید که در آن حدود 600 نفر به صورت مستقیم مشغول خواهند شد.

وی در رابطه با سهم شهرستان خرمشهر از ارزش افزوده نفت و گاز افزود: برای بحث سهم شهرستان خرمشهر از ارزش افزوده نفت و گاز، پیگیری و جلساتی را انجام دادیم و به‌دنبال آن هستیم، ارزش افزوده نفت و گاز در گذشته در تهران خرج می‌شد.

فرماندار ویژه خرمشهر در رابطه با شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر گفت: تاسیسات دریایی زیرساخت‌های کافی دارد، که ما به‌دنبال پیگیری‌های لازم برای ایجاد کار و اشتغال در آن هستیم.

وی افزود: ایجاد تاکسی‌های پلاک اروند در خرمشهر اتفاق مبارکی است که تا پایان سال 160 تاکسی در اختیار ناوگان تاکسیرانی شهرستان خرمشهر قرار می‌گیرد.

وی از تخصیص ردیف بودجه 500 میلیارد تومانی برای زیرساخت‌های شهرستان خرمشهر خبر داد و گفت: این تعیین بودجه در نوع خود بی‌نظیر است که ما مسؤولان برای در اختیار گرفتن آن پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.