لرستان؛

معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان پلدختر توسط خبرنگاران

پلدختر-خرم‌آباد به‌عنوان محور نمونه گردشگری انتخاب شده است،خبرنگاران ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان را معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از لرستان؛ نورالدین درمنان فرماندار پلدختر شامگاه سه‌شنبه  مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهارداشت: ویژگی‌های خبرنگار موفق خداترسی، حق محوری و حق‌گویی است که این شاخصه‌ها سبب می‌شود مطالب به‌درستی منتشر شود.

وی بابیان این‌که شکایت و تخریب رسانه از سوی مدیران  درست و پذیرفته نیست و نباید انتقاد در مدیران تأثیر منفی داشته باشد، افزود: مدیران باید ظرفیت‌های خود را بالا ببرند و از نقد نقادان دلگیر نشوند و چنانچه نقدی مطرح می‌شود اگر مدیری جوابیه‌ای دارد به‌صورت مکتوب به رسانه‌ها ارائه کند  و از رسانه شکایت نکند.

فرماندار پلدختر عنوان کرد: از طرفی هم خبرنگاران نیز باید فعالیت و عملکرد خوب مدیران را برای امیدواری جامعه بیان کنند زیرا این جایگاه مدیران متعلق به مردم و مسئولان خدمتگزار هستند.

وی خبرنگاری را کار بسیار سختی دانست و بیان کرد: خبرنگاران در جامعه پرچم‌داران توسعه همه‌جانبه هستند که مدیران و مسئولان باید در ارتباط نزدیک با آنان باشند و با این قشر تعامل داشته باشند زیرا خبرنگاران چراغ هدایت تمدن بشری در تاریکی‌ها هستند.

درمنان گفت: وزن و ارزش ما در افکار عمومی مشخص می‌شود و میزان حرمتی که جامعه برای ما قائل است به میزان ارزیابی کار ما بستگی دارد.

وی تصریح کرد: همه ما لازم و ملزم و مکمل یکدیگر و دارای یک هدف و رقیب نیستیم که باید  مملکت را به سمت سرافرازی، توسعه و پیشرفت سوق دهیم.

فرماندار پلدختر خاطرنشان کرد: امام‌جمعه پلدختر شخصیتی شجاع، توانمند، شایسته و محور وحدت و انسجام در شهرستان است که باید در کنار این ظرفیت مسئولان مردم نیز با وحدت و برادری شهرستان را به سمت آبادانی و رونق ببرند.

درمنان دولت تدبیر و امید را دولتی مردمی و برآورده از متن و بطن نظام دانست و اظهارداشت: انسجام، وحدت و برادری حول محورهای نظام و ارزش‌های انقلاب اساس کار ما است زیرا فاصله، شکاف، نفاق و تفرقه مانع پیشرفت و رونق و آبادانی می‌شود.

وی بابیان این‌که با سیاه نمایی مخالف ولی با نقد موافق هستم، افزود: خبرنگاران آینه تمام نمای جامعه هستند که باید از نشر مطالب غیر سازنده دوری کنند.

فرماندار پلدختر  عنوان کرد: سیاه نمایی و حاشیه‌سازی برای جامعه مفید نبوده و به‌جای آن باید فضای نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرد.

وی بیان کرد: با توجه به این‌که استاندار محور پلدختر - خرم‌آباد را به‌عنوان محور نمونه گردشگری انتخاب کرده و خبرنگاران شهرستان جهت جذب سرمایه‌گذار ظرفیت‌ها و جذابیت‌های پلدختر را که دستاوردهای خوبی در حوزه گردشگری خواهد داشت معرفی کنند.

درمنان به اهتمام استاندار لرستان بر حمایت از خبرنگاران اشاره و بیان کرد: استاندار لرستان بر حمایت از رسانه اهتمام ورزیده و دستور داده که مسئولان برای اصحاب رسانه محدودیت و مانع ایجاد نکنند و از آن‌ها شکایت نکنند.

وی از عملکرد روسای دانشگاه‌های پلدختر انتقاد و عنوان کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر اقدام و عمل در جهت اقتصاد مقاومتی دانش‌بنیان باید مشخص شود که روسای دانشگاه‌ها در این زمینه چه نقش مثبتی داشته‌اند.

فرماندار پلدختر گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه محورهای فعالیت فرهنگی شهرستان محسوب می‌شوند که باید در جهت توسعه و پیشرفت تلاش کنند.

فریدون کریمی فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد پلدختر اظهار داشت: فعالیت فضای مجازی باید ساماندهی و نظارت شود و استفاده از آن به‌صورت بهینه آموزش داده شود که رسانه‌ها می‌توانند در این رابطه مفید واقع شوند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار