قزوین؛

ضرورت گفتمان سازی احزاب برای اقتصاد مقاومتی

استاندار در نشست با احزاب و گروهها گفت: فعالان ،احزاب و تشکل های سیاسی استان می بایست برای عملیاتی کردن اهداف و مولفه های اقتصاد مقاومتی نقش خود را بخوبی ایفا کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ همتی ، عملیاتی کردن اهداف و مولفه های اقتصاد مقاومتی را مهمترین اولویت امسال عنوان کرد وافزود: احزاب و تشکل های سیاسی علاوه بر فعالیت های سیاسی با پشتیبانی و جدیت در راستای منویات رهبری در نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی در جامعه ،با توجه به قرار داشتن در شرایط سخت اقتصادی،
دولت را در تحقق اهداف و تصمیماتش یاری کنند.

استاندار ، بر ضرورت انتخاب مکانی مناسب برای تشکیل خانه احزاب و تشکل های سیاسی در استان با هدف همفکری،اتحاد و ارایه راهکارهای مناسب در راستای تحقق توسعه در استان تاکید کرد.
 
استاندار قزوین افزود : اتحاد و همدلی در کنار گرایشات سیاسی یک امر ضروری در شرایط فعلی کشور است و نقد ها نیز بایستی منصفانه و همراه با راهکار باشد.

در این جلسه مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری نیز در سخنانی گفت : تاکید وزارت کشور در تقویت احزاب و گروههای سیاسی است.

فرامرز مرادی افزود:برخی از احزاب و تشکل های سیاسی دراستان، از کمیسیون ماده 10 احزاب مجوز فعالیت کسب کردند،13 حزب در حال حاضر پرونده تشکیل نداده اند و برخی از احزاب نیز دارای مجوز هستند ولی پرونده تشکیل نداده اند که لازم است برای تشکیل پرونده به فرمانداری قزوین مراجعه کنند.

مرادی در ادامه بر ضرورت تشکیل هیات مدیره ای از احزاب و تشکل های سیاسی در استان تاکید کرد و افزود:با تشکیل این هیات مدیره تدوین دستور جلسات و هدایت و محوریت نشست ها توسط احزاب انجام خواهد گرفت.
انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.