شیراز؛

دستگیری هكر تلگرام در آباده

هکر تلگرام که قصد فریب بانوی آباده ای را داشت،دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان آباده از بازداشت هكر تلگرام كه به عناوين مختلف با تهديد بانوی شهروند آباده ای درفضای مجازی قصد نيل به اهداف شيطانی خود را داشت در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ اسماعيل زراعتيان گفت: مامور پليس فتا اين فرماندهی با در يافت مرجوعه ای از خانم (غ ،د) بر هك تلگرام وی و ربودن عكس وفيلم های خانوادگی وتهديد به انتشار آن در فضای مجازی توسط شخصی ناشناس كه خود را سام معرفی ميكرد و در پی رسيدن به مقاصد شيطانی خود بوده است  شروع به كار كرد.
وي ادامه داد:هكر براي واقعی نشان دادن تهديد خود اقدام به ارسال برخی از اين تصاوير برای ساير مخاطبين خانم نموده بود،در نهایت بررسی های فنی وتخصصی به صورت شبانه روزی پس از 48ساعت هكر شناسايی وبا هماهنگی پليس فتا آبادان و پليس اطلاعات خرمشهر و ورود به مخفی گاه متهم وجمع آوری ادله مستدل ومستند از رايانه متهم نامبرده دستگير شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آباده در هشداری به كاربران فضای مجازی اظهار كرد: نسبت به استفاده صحيح وقانونی از امكانات اين فن آوری نوين اشراف داشته و قبل از استفاده از فن آورهای روز دنيا فرهنگ استفاده را داشته باشند.
انتهای پیام/س
برچسب ها: دستگیری ، هکر ، تلگرام ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار