روند کاهشی شاخص کل فرابورس درپایان معاملات

امروز در پایان معاملات بازار سرمایه تعداد 78هزار و 190 سهم اوراق بهادار به ارزش 3 میلیارد ریال در بیش از 61 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،   امروز در پایان معاملات بازار سرمایه تعداد 78هزار و 190 سهم اوراق بهادار به ارزش 3 میلیارد ریال در بیش از 61 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن نیز با 34.80 واحد رشد به عدد 14 هزار و420 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه وغدیر، اخابر با روند مثبت، و نماد شبندر، جم، پارسان، فولاد، شپنا با روند منفی کار خود را به اتمام رساند.

گفتنی است شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 1.10 واحد کاهش به عدد 817 هزار  واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 325 میلیون سهم طی 29 هزار نوبت معاملاتی بود.

ارزش معاملات 450 میلیارد تومان

عظیم ثابت در گفتگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز افزود: پالایشگاه بندرعباس، پالایشگاه اصفهان، پالایشگاه فولاد مبارکه، پارسیان و جم بیشترین تاثیر مثبت رابربازار داشتند این درحالیست که غدیر و مخابرات بیشترین تاثیر منفی را بازار داشتند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارزش معاملات 450 میلیارد تومان بوده اظهار کرد: وضعیت بازار بورس طی هفته آینده بازار ثباتی پیش بینی می شود این درحالیست که بازار حالت شتاب ندارد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار