همدان؛

دولت باید نقدها را دلسوزانه پاسخ دهد

فرماندار همدان گفت: دولت باید انتقادپذیر باشد و نقدها را به شکل دلسوزانه پاسخ دهد.

دولت باید نقدها را دلسوزانه پاسخ دهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی تعالی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خبرنگاران در برهه های مختلف به عنوان یکی از ارکان مهم اطلاع رسانی هستند که همیشه در صحنه حاضر می شوند، اظهار داشت: باید گفت رسانه یکی از بازوان مهم مسئولان و مردم محسوب می شوند.

وی افزود: یکی از حقوق اساسی مردم و جامعه اطلاع از مباحثی است که در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه اتفاق می افتد که با ظرفیتی که در رسانه ها وجود دارد این امر انجام می شود.

تعالی با اشاره به اینکه در طول روزهای اخیر شاهد هجمه هایی علیه دولت هستیم و در این روزها با مطالعات و تحقیقات در رسانه ها و اظهار نظرها رو به رو شده ایم، افزود: دولت از انتقادها و نظرات سازنده همه کارشناسان استفاده می کند.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: احساس می شود در این روزهای اخیر به ویژه در سال چهارم دولت هجمه های انتقادی غیرمنصفانه ای علیه دولت افزایش یافته است.

تعالی با بیان اینکه در سطح جهان از لحاظ سیاسی و با توجه به تحریم های موجود در شرایط بد اقتصادی قرار گرفته ایم، ادامه داد: شاهد این بودیم که با توجه به اینکه نفت یکی از مهمترین منابع کشور است در دولت پیشین به نازل ترین حجم آن رسید و در این زمینه صادرات نفت و برداشت پول نداشتیم اما هم اکنون با تیم کارشناسی مجربی که منصوب شده و اقداماتی که در حوزه صادرات در دولت انجام شد امروز نفت به دو و نیم میلیون بشکه رسیده است.

این مسئول گفت: اتفاق های پس از برجام شاید مشکلاتی داشته باشد اما با تایید تیم مذاکره کننده نشان دهنده یک اقدام اساسی بود که به شکل مطلوب انجام گرفت.

تعالی ادامه داد: شاید در این زمینه نقدهایی وجود داشت و دولت پذیرای آن است اما در کل سیاست هایی که در این زمینه اتفاق افتاد و نقد غیرمنصفانه ای که انجام شد متاسفانه نظام را زیر سوال برد.

وی گفت: با سفر ریاست جمهوری به استان هیچگونه طرحی بدون برنامه و اعتبارات انجام نشده و در شهرستان همدان هم توانستیم بهره های خوبی ببریم که از برکت این سفر خوب در استان 550 میلیارد تومان تخصیص طرح های هدف شهرستان ها بود که انجام شد.

وی طرح گلخانه ای نیکوسخن را از برکات سفر ریاست جمهوری در همدان  عنوان کرد و افزود: این طرح در سفر ریاست جمهوری عملیات اجرایی آن آغاز شد که اعتبارات ارزی آن در حال پیمودن مقررات است.

تعالی ادامه داد: با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 120 نفر فراهم می شود و باید گفت این گلخانه دارای یکی از مدرن ترین تجهیزات است که توسط کارشناسان هلندی انجام شده است.

فرماندار همدان همچنین به آمار بیمه شدگان استان از سوی تأمین اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: 9 هزارو 581 نفر در استان بیمه شده اند که از این تعداد 4 هزارو 463 نفر مربوط به شهرستان همدان است.

علی تعالی یادآور شد: 400 میلیون تومان تسهیلات برای مجتمع گردشگری اقتصادی در همدان اختصاص یافته است  و یکی از چهار استانی هستیم که گام های خوبی در بخش سرمایه گذاری برداشته ایم.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.