فرکی: کسب 7 امتیاز قبل از تعطیلات جز اهدافمان است

سرمربی تیم سایپا گفت: ما قصد داریم قبل از تعطیلات 7 امتیاز کسب کنیم تا با خیالی آسوده به تعطیلات برویم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانحسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده اظهار داشت: روز خبرنگار را تبریک می گویم. آرزو می کنیم که سال های سال توفیق روزافزون داشته باشید. چهارمین هفته لیگ شانزدهم و دیدار سایپا و پدیده. مقابل دومین نماینده استان خراسان به میدان می رویم. پدیده تیم بسیار خوبی است. 

وی افزود: آنها مانند ما از سه بازی قبلی خود یک پیروزی و یک تساوی دارند. هر دوی ما چهار امتیازی هستیم. امتیاز بازی خانگی را داریم.  برنامه ما بر این بود که در چهار هفته نخست هفت امتیاز بگیریم و به استقبال تعطیلات برویم. به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم. پس از آن وارد تعطیلات می شویم و خودمان را برای هفته پنجم آماده می کنیم.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: این تعطیلی به خاطر تیم ملی ایران است. انشاالله که تیم ملی به جام جهانی راه پیدا کند تا تمام مردم ایران خوشحال شوند. خدا را شکر سیاه جامگان را در مشهد بردیم و حالا در تهران میزبان پدیده هستیم. شنیده ام که پدیده در تهران مانده و اردو برگزار کرده اند. نتیجه هیچ گاه قابل پیش بینی نیست. 

وی درباره کیفیت لباس های سایپا و همچنین بازی دوستانه به پرسپولیس به کاپ، گفت: راجع به لباس باشگاه تصمیم می گیرد و بهتر است ما در این باره صحبت نکنیم. امیدوارم مشکلات به وجود آمده در ادامه حل شود. صحبتی با برانکو داشتم و این صحبت ها ادامه دارد.انشاالله در تعطیلات تمایل داریم با پرسپولیس بازی کنیم. می خواهیم سه بازی با تیم های لیگ برتری و یک بازی با تیم دسته یکی برگزار کنیم.

سرمربی سایپا درباره تعطیلی لیگ افزود: همیشه این تعطیلات بوده است. بعضی ها مخالف و بعضی ها موافق هستند. بهتر است وقفه طولانی در لیگ نیفتد اما در 4،5 سال اخیر به این موضوع عادت کردیم. در این برهه، این تعطیلی می تواند به ما کمک کند. حدود دو ماه است که در سایپا کارم را شروع کردم و این زمان زیادی نیست. بعضی از تیم ها یک سال و نیم، دو سال و یا حتی سه سال کار می کنند. بعضی تیم ها که ملی پوش زیاد دارند این تعطیلی برایشان خوب نیست اما ما به آن نیاز داریم. امیدوارم که در ادامه نتایج خوبی را کسب کنیم. نمیدانم تعطیلی های بعدی به ضرر ما خواهد بود یا به نفع ما اما این تعطیلی به سود ما خواهد بود.

فرکی در پایان درباره بازیکن برزیلی که به خدمت گرفته اند اذعان داشت: می خواستیم بازیکنی بگیریم که حرف و حدیث نداشته باشد. در همین بحث ما یک دفاع و یک دروازه بان جذب کرده ایم که هر دو نفر مورد تایید بودند و خوب کار کردند. 



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار