هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس 1 - 0 صبای قم / شاگردان برانکو با صدرنشینی به تعطیلات رفتند + فیلم

شاگردان برانکو در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با پیروزی برابر صبای قم به صدر جدول رسیدند.

 کار نشود///////پرسپولیس 0 - 0 صبای قمبه گزارش گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران، ؛ شاگردان برانکو در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با تک گل مهدی طارمی صبای قم را با شکست بدرقه کردند.

ترکیب پرسپولیس:

 علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، مهدی طارمی و وحید امیری
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ


ترکیب صبای قم:

 حامد لک، مسعود حق جو، هاشم بیک زاده، حمیدرضا دیوسالار، قاسم دهنوی، پویا سیف پناهی، وحید علی آبادی، کیوان امرایی، سیدمهدی حسینی، رضا عنایتی و کریم اسلامی
سرمربی: صمد مرفاوی

*گل

دقیقه 41 مهدی طارمی با ضربه ای زیبا و حساب شده،حامد لک را تسلیم کرد و اولین گل این فصل خود را به ثمر رساند.


*دقایق حساس:

 
دقیقه 2: اشتباه بزرگ از هاشم بیک زاده و توپ ربایی عالیشاه، با پیش روی طارمی و پاس او به وحید امیری فرصت خوبی ایجاد کرد که ضربه شماره 19 پرسپولیس با بی دقتی به بیرون رفت.

دقیقه 4: خطای حق جو روی طارمی یک ضربه ایستگاهی به سود پرسپولیس اعلام شد که نتوانستند از آن  نتیجه ای بگیرند.

دقیقه 10: پاس محسن مسلمان برای مهدی طارمی در حالی که با اشتباه مدافع صبا نیز همراه شده بود به مهاجم پرسپولیس نرسید تا لک آن را به راحتی مهار کند.

دقیقه 13: ارسال ضربه ایستگاهی به سود پرسپولیس به صورت زمینی از سوی احمدزاده برای انصاری با شوت بی دقت این بازیکن همراه شد و توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 17: سومین پاس تودر مسلمان می توانست پرسپولیس و احمدزاده را به گل برساند که این بازیکن در محوطه جریمه نتوانست از توپی که طارمی برای او مهیا کرده بود استفاده کند.

دقیقه 18: مهدی طارمی قصد داشت با دریبل بیگ زاده با لک تک به تک شود که البته بعد از عبور از مدافع باتجربه صبای قم با پوشش مناسب حامد لک و مهار توپ از ادامه حرکتش ناکام ماند.

دقیقه 20: فرشاد احمدزاده در حالتی تک به تک با حامد لک با تکل کیوان امرایی متوقف شد که البته داور پیش از آن به نشانه آفساید در سوت خود دمیده بود.

دقیقه 23: حسین ماهینی فرصت خوبی داشت تا از عبور توپ از روی سر مدافعان صبا استفاده کند اما ضربه این بازیکن با برخورد به احمدزاده به بیرون رفت.

دقیقه 24 هواداران به رسم هميشگی هادی نوروزی را تشويق  كردند.

دقیقه34 بهترین موقعیت گلزنی پرسپولیس که با ضربه سر طارمی حاصل شده بود،با عکس العمل فوق العاده حامد لک دروازه بان صبا دفع شد.

دقیقه 36: پویا سیف پناهی بعد از خطا روی وحید امیری به تصمیم داور مبنی بر خطا اعتراض کرد که این مساله یک کارت زرد برای او به همراه داشت.

دقیقه 44: مهدی طارمی بار دیگر از گوشه محوطه جریمه عزم دروازه صبای قم کرد که ضربه اش به مدافع حریف برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه 45: ضربه سر وحید امیری روی ارسال احمدزاده با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 4+45: طارمی که با گل خود پرسپولیس را از حریف پیش انداخته بود، بهترین فرصت برای اینکه حساب کار در نیمه اول را با دو گل خاتمه دهد از دست داد. سماجت وحید امیری و توپ گیری او از دهنوی باعث شد تا توپ در فضایی که دروازه خالی در شش قدم برابر طارمی قرار داشت در اختیارش قرار گیرد اما ضربه عجیب و شگفت انگیز این بازیکن راهی به دروازه نیافت و به بیرون رفت.


دقیقه 49: روی توپ ربایی فرشاد احمدزاده پرسپولیس می توانست فرصت خوبی ایجاد کند در ادامه محسن مسلمان نتوانست حرکت سرخپوشان را تکمیل کند و توپ در اختیار لک قرار گرفت.

دقیقه 52: در تک حمله صبایی ها عنایتی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که در ادامه روی انصاری مرتکب خطا شد و این فرصت از آنها گرفته شد. نکته عجیب در مورد صبای قم عدم حضور یکپارچه شان برای رسیدن به دروازه پرسپولیس است و در ضد حملات هم تنها سه بازیکن در هجوم حضور می یابند و 5 مدافع ثابت مرفاوی هم در منطقه دفاعی در پست خود حاضر می شوند و این در حالی است که آنها با یک گل از حریف عقب افتاده اند.

دقیقه 55: روی حمله ای دیگر از سوی صبایی ها این بیرانوند بود که با خروج دیدنی اش مانع از تصاحب توپ توسط این مهاجم شد و آن را در اختیار گرفت.

دقیقه 56: پاس عرضی مهدی طارمی برای احمدزاده در شش قدم می توانست فرصت گلزنی خوبی برای شماره 10 پرسپولیس ایجاد کند که توپ از جلوی پای این بازیکن رد شد.

دقیقه 58: شوت از پشت محوطه جریمه توسط مهدی طارمی با فاصله از بالای دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه 60 محمد انصاری از تیم پرسپولیس کارت زرد گرفت.

دقیقه 63 مهدی طارمی جای خود را به علی علیپور داد.

دقیقه 69مسعود حق جو جای خود را به احمد حسن زاده داد.

دقیقه 72 وحید امیری جای خود را به ساسان انصاری در تیم پرسپولیس داد.

دقیقه 82 احمد نورالهی به جای امید عالیشاه وارد زمین شد.

دقیقه 90: علی علی پور پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه اش با اختلاف به بیرون رفت.



*در پایان این دیدار تیم پرسپولیس تهران با کسب ده امتیاز از چهار بازی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت، تا شاگردان برانکو با خیالی راحت به تعطیلات یک ماهه بروند.


*حواشی
صمد مرفاوی از ابتدا رو نيمكت بود و الهامی دستيار او كنار زمين ايستاده بود.
مرفاوی از نيمه دوم خودش كنار زمين ايستاد.
حامد لك در جريان بازی چند بار وقت كشی كرد و باعث خشم هواداران پرسپوليس شد.
با اعلام مسولان ورزشگاه آزادی ٥٠ هزار هوادار به ورزشگاه آمده بودند.
دو کودک خردسال در جایگاه خبرنگاران حضور دارند. این در حالی است که مسئولان این جایگاه برای ورود خبرنگاران IDکارت ها را چک می کنند.

پرسپولیس 1 - 0 صبای قم / شاگردان برانکو با صدرنشینی به تعطیلات رفتند
گوینده ورزشگاه طارمی را با نام علی صدا کرد.

بین 2 نیمه مسئولان ورزشگاه بنر حامی مالی سرخ پوشان را از پشت نیمکت این تیم کندند که این امر منجر به ناراحتی سرپرست باشگاه پرسپولیس شد.

در بين هواداران كودك ٤ ماهه سوژه خبرنگاران بود.

پرسپولیس 1 - 0 صبای قم / شاگردان برانکو با صدرنشینی به تعطیلات رفتند

پرسپولیس 1 - 0 صبای قم / شاگردان برانکو با صدرنشینی به تعطیلات رفتند


طاهرى:
كاميابى نيا:

نيمكت نشينان بايد خويشتن دار باشند/مشكل گلزنى را با تمرينات بيشتر برطرف مى كنيم

كشورى فرد:
پورعلى گنجى:

كيفيت متفاوتى در هر دو نيمه شاهد بوديم

بيرانوند:

حواشی بازى پرسپوليس- صباى قم

گل طارمی؛پرسپولیس_صبا+فیلم

خلاصه بازی پیکان 1_استقلال 1+فیلم

تهییج هواداران به سبک مربی پرسپولیس+فیلم

گفتگوی حامد لک بعد از بازی با پرسپولیس+فیلم

فیلم مصاحبه جنجالی بیرانوند بعد بازی پرسپولیس - صبا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار