سرهنگ رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

محورهای هراز و کرج-چالوس از فردا یکطرفه می شوند

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح محدودیت های ترافیکی در جاده ها کشور پرداخت.

محورهای هراز و کرج-چالوس از فردا یکطرفه می شوندسرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12:00 ظهر امروز (چهارشنبه) تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از محورهای کرج-جالوس، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15:00 روز جمعه تا ساعت 24:00 بامداد (شنبه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18:00 روز جمعه تا ساعت 24:00 بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد در محدوده دزدبن به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ رحمانی بیان کرد: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13:00 روز جمعه تا ساعت 01:00 بامداد روز شنبه  از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15:00روز جمعه تاساعت 01:00 بامداد روز شنبه از آب اسک به رودهن  محدوده مشاء  یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد تمامی کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 تا 24:00 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور تصریح کرد:  تردد کلیه تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 تا 24:00 روزهای چهارشنبه و از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار