کرمانشاه ؛

نقد کتاب" زیبا صدایم کن"

کتاب "زیبا صدایم کن" با حضور نویسنده‌اش و جمعی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فرهاد حسن زاده نویسنده اثر "زیبا صدایم کن" در جلسه نقد این کتاب گفت: این کتاب در مورد زندگی دختری به نام زیبا نوشته شده ئ در این اثر تلاش شده تا زندگی او و مشکلاتش به خواننده انتقال داده شود.

حسن‌زاده افزود: زیبا دختری است که شرایط زندگی او با همه هم سن و سالهایش متفاوت است و تلاش کرده‌ام تا در این اثر متفاوت بودن زندگی انسان‌ها را به مخاطبان نشان دهم.حسن زاده سپس به بیان ویژگی‌های یک نویسنده خوب پرداخت و افزود: نویسنده خوب نویسنده‌ای است که نگاه او به جهان یک نگاه متفاوت بوده و به موضوعات و اتفاقات پیرامونی خود نگاه ویژه‌‌ای داشته باشد.

نویسنده کتاب"زیبا صدایم کن" خلاقیت را از ویژگی‌های یک نویسنده خوب دانست و افزود: در نبود این ویژگی نویسنده نخواهد توانست با مخاطبان خود ارتباط خوبی برقرار کند.

سیامک حجت الاسلامی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نیز افزود: در جلسات نقد کتاب نویسنده به نقاط ضعف و قوت اثر خود پی برده و تلاش خواهد کرد تا درنگارش آثار بعدی نقاط قوت خود را برجسته و نقاط ضعفش را کمرنگ‌تر کند.

وی افزود: برپایی جلسات نقد کتاب در نقاط مختلف کشور در انتقال دیدگاهی که افراد هر منطقه در مورد آن کتاب داشته‌اند و پیامی که از آن درک کرده‌اند، به نویسنده آن حائز اهمیت است.

فرهاد حسن زاده از نویسندگان مطرح کودک و نوجوان کشور است که کتاب"زیبا صدایم کن" او کاندیدای جایزه اندرسون شده است.

انتهای پیام/ح




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.