ترور قاضی فدرال جمهوری داغستان روسیه

جمهوری داغستان در منطقه قفقاز فدراسیون روسیه امروز (پنجشنبه) شاهد ترور یک قاضی فدرال این کشور و همچنین کشته شدن چهار جنگجو در درگیری با نیروهای دولتی بود.


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، یک منبع موثق در نیروی انتظامی جمهوری داغستان امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که عبیدالله محمداف یکی از 43 قاضی فدرال این جمهوری توسط افراد مسلح در خانه خود در منطقه شامیلسک جنوب شرق این جمهوری ترور شد و جان باخت.

در همین حال وزارت کشور جمهوری داغستان هم قتل قاضی فدرال منطقه شامیلسک را تایید اما از ذکر نام مقتول خودداری کرد. 

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه همچنین اعلام کرد که در جریان درگیری ماموران با گروهی از مردان مسلح در جمهوری داغستان چهار نفر کشته شدند.

بنا به این گزارش، کمیته ملی ضد تروریستی روسیه اعلام کرد که بامداد امروز در منطقه بوتلیخ داغستان گروهی از جنگجویان در محاصره خانگی ماموران قرار گرفتند که بر اثر درگیری چهار نفر از جمله یک فرمانده ارشد باند مسلح کوهستانی منطقه کشته شد و به غیرنظامیان و ماموران آسیبی نرسید.

جمهوری داغستان در ساحل شمال شرقی دریای خزر در چند سال گذشته شاهد وقوع مواردی از درگیری ها، تیراندازی و ترور بوده است که بر اثر آن شماری از مقام ها، نیروهای دولتی، جنگجویان و حتی غیرنظامیان کشته می شوند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار