ذخایر فرهنگی هنری دانش‌آموزی کشور نیاز به حمایت دارند

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش بر لزوم قدرشناسی و حمایت از دانش آموزان هنرمند تأکید کرد و آینده هنری کشور را دست دانش‌آموزان فعلی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا کفاش در حاشیه افتتاح جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور در اردوگاه بین‌المللی شهید رجایی نیشابور با اشاره به دلایل عدم حضور وزیر آموزش‌وپرورش در افتتاحیه این مراسم که پیش‌ازاین اعلام‌شده بود اظهار داشت: وزیر آموزش‌وپرورش دیشب به دلیل حضور در جمع مدیران آموزش کشور امکان حضور در این جلسه را پیدا نکردند.

وی افزود: این عدم حضور ارتباطی با آغاز طرح استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش در مجلس شورای اسلامی ندارد و پیگیر هستیم تا طی این ده روز برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان دختر و پسر، در نیشابور حضور پیدا کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به این جشنواره تصریح کرد: سی و چهارمین دوره این جشنواره با حضور 726 دانش‌آموز پسر از سراسر کشور آغاز شد و در هفته آینده نیز همین تعداد از برترین دانش‌آموزان دختر کشور در این مکان به رقابت فرهنگی و هنری خواهند پرداخت.

کفاش ادامه داد: برای حضور این تعداد دانش‌آموز در این جشنواره 11 میلیون نفر در سطح کشور در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کرده‌اند.

وی گفت: افراد دارای رتبه در این جشنواره ذخایر هنری کشور هستند و برای آن‌ها برنامه‌ریزی خواهد شد، هدف اصلی حضور در این برنامه‌ها کسب و تبادل تجربه بین دانش‌آموزان سراسر کشور و تشخیص سطح هر نفر در بین هم‌سن‌های خود است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: همچنین حضور در این جشنواره باعث می‌شود دانش‌آموزان با سطح هنری دوستان خود از دیگر مناطق کشور آشنا شوند و هنرهای جدید استان‌های دیگر را از نزدیک مشاهده نمایند.

کفاش در پایان با درخواست از خانواده‌ها برای حمایت از این دانش‌آموزان گفت: باید قدر این افراد را بدانیم چون آینده هنری کشور یقیناً دست دانش‌آموزان فعلی است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار