ساری،

ادامه پیگیرها برای معرفی سه منطقه مازندران به منطقه آزاد

پیگیرها برای معرفی سه نقطعه مازندران به منطقه آزاد قوت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی دیشب در آیین نکوداشت روز خبرنگار در ساری با بیان اینکه سه نقطه در مازندران قابلیت تبدیل شدن به منطقه آزاد را دارد گفت: بندر امیرآباد بهشهر و فرح آباد ساری به عنوان قطب اقتصادی و منطثه گردشگری در غرب استان می تواند به عنوان منطقه آزاد اعلام شود.

دامادی با بیان اینکه امیدواریم دولت به در زمینه منطقه آزاد مازندران به نتیجه برسد و لایحه خود را اعلام کند افزود: نمایندگان مجلس امروز با هم وحدت دارند ودر این زمینه پیشنهادات خود را نوشته وتقدیم مجلس خواهیم کرد.

وی گفت : دولت برای حمایت از شالیکاران و تولید داخلی به موضوع واردات برنج توجه جدی کرده است از آغاز مرداد تا پایان فصل برداشت وفروش محصول واردات برنج را ممنوع کرده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنانش به موضوع گردشگری چشمه سورت اشاره کرد و افزود :چشمه سورت پتانسیل ملی است که نمونه اش فقط در ترکیه ، نیوزلند است.

دامادی گفت: با پیگیری فرماندار ساری ، ، اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری و استاندار مازندران سرمایه گذار چند ماه آینده شروع به کار می کند.

وی از طرح دریا خزر تا پل تجن به عنوان پتانسیل گردشگری ساری یاد کرد و افزود:مازندران می تواند قطب اقتصادی و گردشگری معرفی شود.

وی گفت: درصورت رونق گردشگری تغییرکاریری زمین های کشاورزی کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.