افتتاح پل خبرنگار شهید در خرم آباد

پل خبرنگار شهید محمود صارمی عصر امروز با حضور استاندار لرستان، خانواده شهید صارمی، مشاور استاندار، مدیرکل بنیاد شهید استان، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار خرم‌آباد و فرماندار ویژه بروجرد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ عیدی بیرانوند شهردار خرم‌آباد در مراسم افتتاحیه این پل به نام شهید خبرنگار محمود صارمی گفت: منطقه اسدآبادی و خیابان مازیار گره ترافیکی داشت که امروز با افتتاح این پل گره ترافیکی این منطقه باز می‌شود و به منطقه ورودی و پارک دانشجو ارتباط راحت‌تری انجام می‌شود.

وی افزود: طول پل 120 متر و عرض 10 متر است و با اعتباری بالغ‌بر 3 میلیارد تومان طی دو سال ساخته‌ شده است.

استاندار لرستان نیز  دراین مراسم ضمن تشکر از شهرداری و شورای شهر خرم‌آباد برای نامگذاری این پل تازه تاسیس به نام پل شهید صارمی(خبرنگاری که سال ۷۷ به دست طالبان در افغانستان شهید شد) گفت: این پل در یکی از محله‌های محروم احداث شده و نشان می‌دهد شهرداری خرم‌آباد توجه ویژه‌ای به نقاط محروم دارد.

وی افزود: به سبب جمعیت زیاد شهر، زندگی در خرم‌آباد  سخت شده و به همین دلیل از مهندسین مشاور درخواست کرده‌ایم که راهبرد کیفی‌سازی این شهر را تهیه کنند.

بازوند افزود: هزینه شهر خرم‌آباد که جمعیت 200 تا 300 هزار نفری دارد، چون به گونه‌ی "کمی" اداره می‌شود، هزینه بسیار زیادی است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.